Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Da wäre zum Beispiel die Frisurproblematik: plötzlich habe ich keine Lust auf sehr kurzes Haar. Muss an der Kälte liegen. Aber was für eine Frisur soll ich denn mit nicht so sehr kurzem Haar tragen? Keine Ahnung. Und bis ich es nicht weiß, gehe ich halt nicht zum Friseur. Was denn sonst.

Da wäre zum Beispiel die XP-Problematik: mein Arbeits-PC lässt sich nicht mehr herunterfahren. Gut, dann schalte ich ihn halt in Standby und verpeste die Umwelt ein wenig mehr. Aber hält er so bis Weihnachten durch? Und habe ich während der Weihnachtsfeiertage wirklich Lust auf eine Windows-Neuinstallation? Eher nicht.

Da wäre zum Beispiel die 31.-Oktober-Problematik: in Baden-Württemberg ist der 1. November ein Feiertag. Anderswo eher nicht. Und am 31. Oktober hat mein Mann frei, weil das ein Brückentag ist. Und was soll ich machen? Keine Ahnung. Beide Tage frei nehmen, nur den 1. November, keinen davon? Habe mich noch gar nicht entschieden. Sollte ich aber.

 

Na primer problematika frizure: kar naenkrat ne bi več zelo kratkih las. Najbrž zaradi mraza. Kakšno frizuro naj si torej omislim z ne tako kratkimi lasmi? Nimam pojma. In dokler ga nimam, pač ne grem k frizerju. Kako pa drugače.

Na primer XP-problematika: mojega delovnega računalnika se ne da več pravilno izklopiti. V redu, ga bom pač preklopila v stanje pripravljenosti in še malce bolj onesnažila okolje. Ja pa bo tako zdržal do božiča? Pa se mi bo med božičnimi prazniki res dalo ponovno nameščati Okna? Mislim, da ne.

Na primer problematika 31. oktobra: v Baden-Württembergu je 1. november praznik. Drugje pa niti ne. In 31. oktobra si je mož vzel prosto, ker je to podaljšani vikend. In kaj naj storim jaz? Pojma nimam. Oba dneva vzamem prosto, samo 1. november, nobenega? Sploh se še nisem odločila. Pa bi morala.


9 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • kitty

    Ravnaj se po nas in si vzemi prosto oba dneva😛

    • alcessa

      A veš, da sem se točno tako odločila?🙂 Trenutno ne umiram ravno od dela, dragi je včeraj prišel s službenega potovanja in jaz sem si danes rekla: Ma ja.🙂

      • Kitty

        Moj pride s službenega potovanja enkrat zvečer, jaz pa že 1h počivam na kavču, ker sem oddala vse, kar je bilo treba danes oddati. In upam (upam!!), da bom naslednji teden delala samo roman in da bom lahko kaj počela z mularijo, ki bo na počitnicah.

        • alcessa

          Krompirjeve počitnice, ne da? Meni bi tudi pasalo malo iti ven, pa malce bi šivala, brala … pa kakšen francoski glagol ali pet bi lahko spregala🙂
          Zadnjič sem sošolko na tečaju poskusila prepričati, da je udeležba na tečaju francoščine dejansko luksuz. Ne vem, če me je razumela (ima partnerja Francoza) …😀

          • Kitty

            Jp, te. Saj zanje je fajn, sploh mula je že v zadnjih zdihljajih, pravi, da če ne bi danes fizike pisali, bi že zbolela in se zavlekla pod kovtr … Zame bo fajn, če se ne bojo vse agencije hkrati spomnile name🙂

  • kitty

    Kittybgitty? Jupi. Not.

  • Techka

    Men so pa ful všeč taki zapisi – nemški, pol spodaj pa napišeš še slovensko ali angleško. In ko berem samo nemško, skoraj vse razumem. Damn I’m good!🙂

    Jst sem si pa vzela kar cel teden dopusta…😉

