Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

Les bonnes filles vont au ciel, les mauvaises filles vont partout …


12 responses to “Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

  • Techka

    Tale današnji zapis kar drži…🙂

    He he, še dobro da obstaja “google translate”.

  • alcessa

    A, nekdo se uri za prevajalko …🙂

  • Techka

    u, ne ne, mislim, da (še) ne.🙂

    Sicer pa, a moraš imeti kakšno posebno izobrazbo, da si lahko prevajalec, ali to lahko počne vsak, ki zna vsaj 2 jezika?

    Iz katerih jezikov vse pa ti prevajaš in v katere?

    Lepo nedeljo žeim!

    • alcessa

      V slovenščino lahko prevaja tudi hrvaški avtomehanik, ki gleda nogometno tekmo proti Srbiji, je hrenovke in z drugo roko tipka prevode.😀 To je vsaj moja diagnoza za avtorje remek del, ki sem jih tu in tam imela čast popravljati … Bolj zanimive prevode pa dajo v obdelavo prevajalcem s končanim faksom ali najmanj 5-letnimi izkušnjami.

      DE-SLO, SLO-DE, EN-SLO -> to so moje kombinacije.

      Hvala enako. Jutri imam fraaaaaaaajjjjjjj😆

  • matilda

    hahaha, nogometnih tekem ne bi mogla prevajat kljub hrvaški materi, preveč stroke;)
    tole o finih in nefinih puncah pa…mah, kaj pa vem…včasih sem tole pisala po stenah …zdaj pa vsako stvar najprej preverim na kabelskih kanalih (History, SCi Fi, Reality Zone, Discovery und E!)…, oblački, rajski vrt in trajnio bivanje nad nebesnim svodom, je še v fazi raziskave (razen močne svetlobe na reanimiacji, je vse ostalo še v dimu) , kaj pa vem, pol pa nisi dober in te vdari stres, posledično holesterol, pa začneš jest nutello pa se relaksiraš z aperitivi, pa holesterol še naraste, pa ti pol v horoskopu piše, da moraš zemnjat način življenja, pa nisi kreditno sposoben za vložek v bio kmetijo, ki bi ti rešila življenje. Mah, ovce preživijo vse…;)

  • matilda

    jezus, udariti sem napisala z V!!!!!!
    upam, da si preživela…jaz imam aritmijo!

  • matilda

    Pa ti si piu veloce dela luce!!!!!!!

    Pojasnilo: moj drugi post je prvemu sledil natanko po treh minutah, kar v normalne svetu velja ko takojšnje spoznanje nedopustne napake, bičanje, trkanje s čelom ob zid in pokoro do 21ih ter skrajšanj sodni postopek – direkt na javna dela za nedolčen čas.

    Ne vem kaj mi je, verjetno imam virus facebuka, ki se prenaša kapljično (ni še dokazano) aka piši kao govoriš…čeprav se ne gimab v teh krogih in je zadeva še bolj misteriozna.

  • matilda

    Nikoli iveč se ne bom oglasila, ker me je neznasko sram in Vidim, kaj si sedaj misliš: ” ima te za kaj biti sram”-
    Šššššvrkkk!

