Ponedeljkovo receptovanje

Vegetarijanski suši? Brez kisanega, pocastega riža in pol milijona kemikalij, ker naravnih sestavin enostavno ni dovolj za cel svet?

In čemu?

V resnici nisem delala sušija, vse skupaj je navaden slučaj.

Pred kratkim sem si končno izpolnila željo po gedžetu za rezanje zelenjave, ki je res nekaj posebnega:

Zelo preprosto zgleda, ja. In dobila sem ga za … prgišče centov, na sejmu, kjer te zadeve prodajajo kričači.

In kaj torej ta dvoobročni čudež zna?

V zelenjavo zareže votlino, iz katere potegneš po dve spirali. Votlino napolniš s čim dobrim (npr. z gorgonzolo z lisičkami) in vse skupaj spečeš v pečici. Tako preluknjana zelenjava malce zgleda kot suši. Ne preveč, priznam.


5 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Bimbo

    V tej poslikani kuhariji slutim eno golfivo kačo. Tisti sveder zgoraj zagotovo ni izgedžetan iz bučk spodaj.🙂

    Si me pa spomnila na mladost in kričače, ki so na ljubljanski tržnici s podobnimi gedžeti prirejali prave predstave. Enkrat moram res iti pogledat ali se takšni hepeningi še dogajajo, ker tisto je bila prava prodaja z dodano vrednostjo.😉

    • alcessa

      Sveder (premera 1 cm, kot na sliki napravce) sem slikala precej bolj od blizu kot bučke. Navrtala pa sem: jajčevc, bučke in krompir.

      Prvič sem tak hepening videla na ulicah Monakovega, pa se mi je zdel smešen, istočasno sem začutila ambicijo, da bi tudi sama rezbarila zelenjavo😆 Po vseh teh letih sem zdaj končno dovolj odrasla, da lahko … počnem ridikuluzitete, zato sem počakala, da je striček na sejmu nehal kričati, in zadevo kupila. Zraven sem dobila pripomoček za enakomerno lupljenje in za razrezovanje jabolk. Tega ta zadnjega sem preskusila včeraj (daš ga na celo jabolko, cak, malce pritisneš navzdol, pa dobiš izrezano sredico in 8 krhljev) – stvar je pravi čudež, obljubim😀

      • Bimbo

        ridikuluzitete😆

        Najbrž gre za zvezdasto večrezilen obroč z uhljastima držajema za razrezovanje jabolk. Poznam in z veseljem uporabljam. Zaradi njega se jabolčne sladkosti pri nas peče večkrat kot bi sicer. V hišo se je vtihotapil v ženini torbi. Domnevam, da ni s tržničnega spektakla ampak prej iz kakšnega steklo-montažnega kvadra z napisi: akcija, billig, 2-4-1, nur solange der Vorrat reicht…😉

        BTW: http://solangedervorratreicht.at/

  • majcha

    Jp tale rezalnik jabolk ima pomembno vlogo tudi pri nas. Kupimo ga pa pri najljubšem švedskem trgovcu, seveda🙂

  • alcessa

    🙂 Meni se tudi bolj luštajo jabolka, odkar imam zadevico doma😳

