Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Mal angenommen, ich habe gerade eine ordnungsgemäße Selbstmitleidphase.

Mal angenommen, ich könnte damit aufhören, wenn ich von außen, also von euch, genug Mitleid bekäme.

Also: Hat jemand Mitleid mit mir?

Denn: Ich musste mein slowenisches Firefox deinstallieren, weil es wieder so aussah, als wollte der Feuerfuchs meinen PC in Schutt und Asche legen. Wäre nicht zum ersten Mal. Das heißt also: IE 8 zum Abwinken. Ich mag aber IE nicht. Noch nicht? :-(   

Recimo, da sem trenutno v obdobju samopomilovanja po vseh predpisih.

Recimo, da bi s tem lahko nehala, če bi od zunaj, torej od vas, prejela dovolj pomilovanja.

Torej: A se komu smilim?

Namreč: Z računalnika sem morala odstraniti svoj slovenski Firefox, ker je spet zgledalo, kot da Ognjena lisica želi moj računalnik razstreliti na prafaktorje. Ne bi bilo prvič. To zdaj pomeni: IE 8 do bridkega konca. IE-ja pa sploh ne maram. Še ne?😦


17 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Bimbo

    Smiliš se mi, smiliš, ubožica. (Kaj pa Tartuffe?)🙂

    Viš, jaz sem kar zadovoljen z občasnim nezadovoljstvom nad IE in sploh opremo majčkenomehkega. Vem, da nobena stvar ni popolna, jaz sam še najmanj, je pa, potem ko jo osvojim in se navadim živeti z njo, najboljša možna. Pod pogojem, da izpolnjuje moja skromna pričakovanja.

    Zato si lahko predstavljam, kako je, ko ti jo okoliščine odvzamejo oziroma te prisilijo v nekaj drugega. Mejbi, džast mejbi boš pa ugotovila, da ono drugo ni tako strašno bljak. Kot sem se jaz sprijaznil s prisilnim prehodom z oken ikspe na sedmico. Ali pa boš sčasoma ujela kakšno krotkejšo lisico, ki ne bo stekla.😉

    • alcessa

      Oooo, hvala, hvala. Uporabljati moram zadeve, ki so optimalno prilagojene MS-produktom, Firefox je bil samo … krik po drugačnosti.

      Se strinjam, človek se navadi … enkrat … moram priznati, da Sedmico komaj čakam🙂, čeprav mi je tudi IksPe pri srcu.

      Lisice pa so, mislim, že kar neakj časa nevarne, tako da, to je bilo to. Na srečo zasebni PC teh težav nima, tako da vsaj tam lahko ostane…

      • Bimbo

        Krik po drugačnosti? Za ceno privajanja na drugo zadevo, ki počne isto? Jaz za nobeno ceno nočem sprejeti IE9, ki mi ga okna rinejo po nekajkrat na teden “ker je tko kul, pa zdej zares čist ziher, pa ker se moram ceniti, pa ker ga imajo že vsi drugi v šoli…”. Jaz bi po namestitvi odkril dve premaknjeni in eno novo komando, ob odkrivanju, kako za hudiča si nastavim čim bolj starokopiten videz, bi me pa kar kap!
        No, maam, foxies can just stay with you and Pengovsky.🙂

  • nika

    V težki uri naj ti bo v tolažbo tale:

    lp

  • Eva

    Kaj pa IE9? Ali pa Opera? Ali pa Chrome?🙂

    • alcessa

      A je IE9 zadnja uradna verzija? IE je IE. Opera/Chrome odpadeta, še posebej Chrome mi gre na živce. Saj pravim, če se že moram odpovedati Lisici, potem vzamem brskalnik iz iste hiše kot OS. Na Lisico sem bila navezana, na IE ne bom in to je to. Vsak mora enkrat odrasti …

  • Majcha

    Hehe, jaz pa od zadnje posodobitve IE smrtno resno razmišljam o chromu. Dobivam po****itis vsak dan znova.

  • Kitty

    IE bljak. Jaz ima vse v Operi. Če je kaj ful treba, pol Chrome. IE bljak in samo za spletne obrazce, ki so nekompatibilni z opero. IE bljak. Če Chrome špijonira za google, pol IE za MS.

  • Techka

    Človk se vsega hudega privadi…

    Ampak, jaz tudi prisegam na Mozillo Firefox.

