Smeh ni greh.

“Povedal sem mu, da nameravava na referendumu obkrožiti različni opciji, pa je rekel, da bi ti vendar pokorno morala voliti enako kot jaz.”

Spogledava se in rolanje od smeha se lahko začne. Njegov sodelavec velikokrat prijavi takšne absurdno zabavne, čeprav po navadi ne na moj račun🙂 .

“Si predstavljaš,” mi ne da miru, “da bi ti morala biti pokorna? Glede na to, da toliko časa preživiš v službi, kako neki bi preverjal, ali počnem točno to, kar si rekel?”

Ne morem verjeti, kako tuj nama je svet, v katerem bi bila ženska pokorna moškemu.

“Takoj sem vedel, da bo tvoja reakcija zabavna,” se namuzne, “zato sem ti enostavno moral povedati, kaj je rekel.”

Res je, ob predstavi, da bi jaz bila pokorna žena, on pa bi me nadziral, se smejiva še ves ostanek nedelje in ne neha me spraševati, kdaj ga bom končno pridno poslušala …😳


3 responses to “Smeh ni greh.

  • Nina

    Pa si ga vsaj malo?😉

  • alcessa

    Ja no …😳

    (… “problem” z Nemci na splošno je, da ne marajo prehude ponižnosti in glasne skromnosti, vsaj tisti, s katerimi imam opravka … zdi se mi, da se bojijo maščevalnosti tovrstnih nesigurnih oseb (kar ni za lase privlečeno), zato pričakujejo, da vem, kaj počnem, da bolj ko ne stojim za tem in jih ne bom verbalno bičala ali streljala za kar koli pač …tako se potem tudi sama odločim, kdaj moža poslušam in kdaj ne🙂 vsekakor vedno, ko ima dobre argumente …)

  • Bimbo

    Če smem dodati sol z moške strani… Moža je že treba poslušati, če ni preveč dolgovezen, ubogati pa ga pač ni treba vedno.😉

