Ponedeljkovo receptovanje

Pomfrija ne maram preveč, nazadnje sem ga jedla lani, v živalskem vrtu (aka vegetarijansko kosilo).

Tradicionalnega pečenega krompirja tudi ne maram, razen če je iz pečice, najbolje iz aluminijeve folije.

Kroketov, polpet, zataknjencev (aka wedges) … saj veste.

Pire je v redu, ma najraje imam kuhan krompir, v čim večjih kosih.

Dušen z zelenjavo:

S parmezanom in brokolijevo … kašo? (najavljena je bila kot omaka z ayurvedskimi začimbami):

Z lešniki in tahinom:


9 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • matilda

    Ohhh, hvala, čisto nove proposte za krompirjevko kot sem.

  • matilda

    Porkiš sem hitra.
    Kaj si zmešala v tahini, da je tako tekoč?

  • lili

    ti imaš pa zame res nenavaden okus, razumem, da imaš rada zdravo hrano, samo da ne maraš pomfrija??? z ogromno majoneze?🙂

    • alcessa

      LJEK.🙂

      Ni fora v tem, da mam rada zdravo prehrano, problem je v tem, da mi moje postarane brbončice pravijo, da ima kuhan krompir najbolj žlahten okus (uporabljam nemokastega).

      Pozabila sem že stotisočič omeniti, da obožujem tudi čips, najbrž zato, ker se je izkazalo, da mi je po večini vrst slabo zaradi česna v njem, ta navaden čips z malce soli pa ni tako … privlačen in se mi lahko valja po omari cele dneve …

  • Techka

    Jst bi pa lohka tud sam krompir jedla – pripravljen na kakršenkoli način.🙂

    • alcessa

      Aaaa, še ena krompirjevka. Od (pogretega!) restanega mi je enkrat bilo slabo, zato smo ga ukinili, vsi ostali pa so vsak po svoje ali super, ali fajn, ali sprejemljivi …🙂

  • matilda

    Hmmm, moj je libanonski ampak je booolj gost…hmmm, morda bi lahko vmešala malce olivnega…

    Mojih krumpir 5:

    pire ( z obilo muškatnega)
    pečen kormpirček z rožmarinom in žajblom (pečica)
    krompirček z vinom, jabolko, paradižnikom, dišavnicvami in parmezanom (ponva)
    pomfri (olje sveže kot dojenček)
    restan krompir (namesto čebule, česen)

    posebna rubrika – bolna Matildka: kuhan krompirček, žlička masla, ščepec soli, obdelava z vilčko in dekica

    • alcessa

      Oh ja, pire z muškatom🙂

      Ko sem nazadnje začutila močno potrebo po comfort food, sem iz zmrzovalnika vzela zamrznjeno mešano zelenjavo (imam jo za vsak slučaj) in jo skuhala, pripravila pa sem še orank porcijo instant pireja. Ti povem, zelo sem bila komfortirana😀 (seveda je pravi pire veliko boljši, ma pod določenimi pogoji se sama sebi pustim vreči na finto)

      Rožmarin in žajbelj: mmmmm
      Ponva: v glavnem zelenjava, ki je ravno na voljo, sol in parmezan
      Sori, ma v primerjavi s tem je pomfri živ dolgčas, tud če je na deviškem olju sveže umite zlatolaske😀

      Tale je tudi dobra (comfort food od četrtka, ko je bil dragi na službenom putu):

      na tanko narezano kitajsko zelje, motovilec (oboje v veliiiiiikih količinah), 1 nakockana rdeča paprika, nakockan kuhan krompir, groba sol in žlička tikvinega (bučnega) olja … Nebesa …

