Ponedeljkovo receptovanje

Včasih sem res neverjetno počasna.

Tako sem, na primer, šele lani ugotovila, da so vegani pravi mojstri dobrih okusov, velikokrat tudi takih, ki jih čislam tudi sama, namreč bolj naravnih in prvotnih.

Veganstvo sicer res (še) ni zame, kar pa ne pomeni, da nisem lačna novih idej in okusov. Kdor mora kuhati brez jajc in sira, pa ne namerava ostanek življenje jesti testenin in veganske čokolade, je pač vreden pozornosti.

Čeprav le redko naletim na veganske recepte brez grdobij na č- (npr. čeden in čebela :twisted:) in čeprav pri prebiranju receptov, ki vsebujejo vanilijo revnega človeka, berem s priprtimi očmi, sem prejšnji mesec pri najljubši veganki Tini našla navdih za nove jedi, na primer take z dvema č-jema: čičerko!

Začelo se je z mojim jamranjem, da dandanašnji ne morem jesti falafela v piti, kot ga naredijo v Nemčiji, ker vsebuje preveč nemogočih č-jev in bi mi od njega bilo slabo (tudi še ponoči). Potem sem se spomnila, da mi nihče ne more preprečiti, da bi naredila svoj lasten nadomestek falafela – brez č-jev, mesoreznice, cvrtja ipd. Just me and my čičerka🙂

Tako sem naredila začinjeno omleto iz pražene čičerkine moke namesto pite in kroglice falafela nadomestila s popečeno kuhano čičerko (iz konzerve v ponev) s sezamom ter za več veselja dodala še na tanko narezano zelenjavo (zelje, papriko ipd.). Krasna zadeva.🙂

Naslednjič se je Tini v daljnem Buffalu zaradi mene kolcalo, ko sem delala humus … Čičerka iz konzerve, dve žlici tahina, malce kumina, malce koriandra, malce soli, žlica olivnega olja s priokusom limone, kakšna žlica vode … Miksaj, tlači, mečkaj.
Jedla prvič, krasna zadeva:

(humus s čičerkino omleto in soljo)

No, ta tretjič pa sem tvegala kolcanje v Buffalu, ko sem si nabavila kvasove kosmiče kot začimbo za potrest po jedeh … Prvič videla na Tininem blogu, krasna zadeva.

Nič: vegani so brez dvoma kul, četudi čezmerno čislajo česen in čebulo!


5 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • jazby

    “čedna čebela” – nice typos.
    Vse naj v l. 2012 in še več takšnih (kuharskih) in drugačnih (jezikovnih, življenjskih, …) receptov.

  • Tina.

    No, me veseli. Sem ze mislila, da bom zaradi kolcanja morala k zdravniku, zdaj pa je vzrok znan.😉 Sem vesela, da vcasih tudi koga za kaj navdihnem. Grem si zdaj tudi jaz malo humusa zmiksat.😉

    • alcessa

      🙂 Sori za kolcanje.
      Spadam med po naravi prehitre ljudi, ki so v rednih presledkih neverjetno počasni, vendar imam navdihe, ki si za dozorevanje vzamejo vsaj malce časa, rada, ker največkrat samo preverjajo mojo konfiguracijo, preden se odločijo, da bi me navdihnili.
      Doma imam še eno konzervo čičerike, ki jo bom kmalu predelala v humus🙂
      Zadnjič sem kupila čips, sour cream and onions, ker namreč predelana čebula včasih kar gre. Nisem ga pojedla veliko, ker mi ni bil všeč, ampak ponoči mi je bilo resnično in dolgo slabo (najbrž tudi zaradi ne prehude kakovosti čipsa na splošno). Tako da se javno prijavljam na seznam preobčutljivih prehranjevalnih snobov … Hočem reči, da je to bilo pred kratkim, zato sem se malce sprostila med zgornjim zgražanjem nad č-ji, drugače zadev najbrž ne bi omenjala🙂

  • Bimbo

    Saj ne morem verjet! Poleg tu črnolistanih če.&če. imamo pri nas dokaj radi tudi čičeriko. Hvala, ker si me spomnila na zalogo konzerv v shrambi. Običajno jih izpraznim(o) na kakšno solato ali v zelenjavno čobodro.🙂

