V sredo pa lepo besedo

Predvidevam, da sem se na blogu že nekajkrat, kot se za badensko gospodinjo spodobi, pohvalila s svojimi lončnicami?

No ja, če sem brutalno iskrena, se nimam z ničemer hvaliti: lončnice, ki mi ne rastejo, pristanejo v smeteh in pač kupim nove.😳 Uspevajo pa mi itak samo tiste najmanj zahtevne, na primer plezalke in monstere. No, pa ena ogromna, košata, prelepa zamija, za katero vem, da sem se že hvalila z njo, zato se danes ne bi …🙄

Zadnjič sem na spletu mimogrede zagledala slovensko besedo, ki mi je zelo pri srcu že kot latinska osnova pripadajočega angleškega in nemškega izraza, čeprav ne vem, zakaj. Se pač dobro sliši. Ampak slovenska je še lepša:

SOČNICA

SUKKULENTE (nem.) SUCCULENT (ang.)

Mmmmm …

Ne pustite se zmotiti, ker med sukulente spadajo tudi kaktusi oziroma kup enih bodičastih rastlin, ki jim je skupno to, da v listih hranijo vodo za slabe čase. Sem spada tudi kup enih ljubkih zelenih zadevic s sočnimi listki ali prelepimi cvetovi, ki se jih ne morem nagledati …


3 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • M

    Mene je pa tale sočna zadeva že en lep cajt nazaj begala … a veš, sočno sadje se ti kar pocedi po bradi … tele pa … no ja, saj če odlomiš kakšen njen del, se tud pocedi, samo mi besedno nekako ne paše skupaj – zame. Jih imam pa tudi jaz neskončno rada – tudi zato, ker, ko enkrat zacvetijo, cvetijo doooooolgo in cvetijo z božanskimi barvnimi cvetovi filigranskih detajlov.
    Psssst. – božanske so tudi, ker jih mirno lahko pritovoriš nacufane s potepa po toplejših krajih in se hvaležno primejo potem doma v teglcu :$

  • Techka

    Hmmmm, sem prebrela najprej sončnica, pa mi potem ang in nem ni šlo zraven… Bom mogla še 1x v prvi razred, se učit branja.🙂

  • alcessa

    M, spomnila si me, da sem nazadnje kradla poganjke … na železniški postaji v Kopru. Za sobo v študentu. Rasli so ko nori🙂

    Techka: sončnica je definitivno lepa beseda. Važen je rezultat, ne pa … branje🙂

