“Intouchables” – Simply The Best

Driss: ” I think I’d grab for a gun.”

Philippe: ” Even that is difficult for a tetraplegic.”

(= a dialog I remember)

To tell you the truth, I don’t mind politically incorrect movies, especially if a color-blind tetraplegic and a big-hearted black man are involved and all they want is to infuse as much humor into their situation as possible. A successfully completed task: there’s a LOT of humor in this French movie.



8 responses to ““Intouchables” – Simply The Best

  • Frišna

    moj najljubši quote z okončinami je v Holly Grailu, ko čuvaj mostu, ki je v bitki ravno izgubil obe roki in obe nogi še zmeraj vztraja: “you shall not pass” in mu beli vitez reče: “what are you gonna do, bleed on me?!”

    .(če nisem malo pomešala z LOTR?)

  • Frišna

    ok. on vas les regarder, les intouchables

  • Jzf

    Film je že na seznamu, o tem ni dvoma.
    Ampak komentirati moram nekaj drugega – občudujem vse, ki si lahko zapomnijo citate iz filmov, knjig – meni to sploh ne uspeva. Pa se rada baham, da imam dober spomin, ampak tole mi pa ne gre (mogoče ker sem nagnjena k parafraziranju in si potem citat po svoje zapomnim…). V bistvu mi spomin tudi odpoveduje pri memoriranju naslovov/igralcev v filmih – če res niso nek hud uau, ki me zadene točno v tisto točko, kar pa se zgodi približno trem ali štirim filmom na leto …
    Ne vem, zakaj je tako, spomin je očitno res ena hudo zakomplicirana reč, ki živi svoje življenje…

    • alcessa

      Tale citat sem si zapomnila zato, ker sem ga prvič prebrala v Spieglovem članku o filmu. Poznam ga torej samo v nemščini (sinhronizacija filmov) in sem ga samo poskušala navesti po spominu. Drugače pa je film tako zelo poln dobrih stavkov, da si jih je nemogoče zapomniti.

      Tudi moj spomin zelo relativizira zadeve: ne imena, ne besede, ne stavki – nič mu ni sveto. Če je ravno jammed s procesiranjem nečesa “pomembnega” ali pomembnega, sploh nimam šans, da se spomnim nekaterih zadev, ki so mi sicer znane. Imen igralcev pa sploh ne🙂 Kar se tega tiče, moj spomin deluje po zelo banalnem principu: če je nekaj povezano z nečim drastičnim, si bom tudi besedo najbrž zapomnila. Razen, če gre za hudo negativo zadevo.
      Vse ostalo pa je siva masa, ki mora imeti srečo, da jo lahko vsaj vsake toliko poimenujem🙂

  • Jzf

    Ja saj, ko sem brala o tehnikah pomnenja, ki so recimo pri tolmačenju ena od osnov (?! ampak tisto je drugače, ja), sem izvedela, da mora biti nekaj pomembnega ali tako skreganega s pričakovanjem, da izstopa – potem si gotovo zapomnimo. Imen kakšnih igralcev ali filmov si pa za žive in mrtve res ne morem zapomniti (sploh ker so mi zadnje čase vsi isti …). Poleg tega mi je za večino stvari, ki jih tako “obdelam” v prostem času bolj ali manj vseeno oz. gredo lahko prosto mimo. Verjetno bi bilo drugače, če bi se preživljala s pisanjem filmskih recenzij … (če ta poklic sploh obstaja.).

    • alcessa

      Ja, pri meni je isto. Poleg tega, da zadnje čase ne znam več govoriti v celih stavkih in mož mora tolmačiti, kaj sem hotela povedati.🙄

