V sredo pa lepo besedo

Pa začnimo z diagnozo: prva polovica januarja je bila za večino nas naravnost grozna.

No, sem kaj pretiravala? Tisti, ki ste v prvih dveh tednih novega leta naravnost uživali: sedite, pet. Pa mama naj gre k strokovnjaku za delohololizem in kronični optimitistitis z vami.

Vsi ostali pa: gremo se safr. Pika.

Ko sem razmišljala, katera od tipičnih grdobij me v zadnjih dveh mesecih poleg vsega hudega NI ujela, sem jo kar hitro našla:

BOLEST HLAVY (cs)

HOVEDPINE (dk)

PEAVALU (es)

GALVOS SKAUSMAS (lt)


Zakaj?

Ne bom se več pretvarjala: najbrž zato, ker bolesti hlavy tudi sicer nikoli ne fašem. Zato pa kup drugih zadev, o katerih zdaj jaz tu ne bi. (Točno tako, možu moram kar naravnost povedati, da zdaj jaz tega ne bi, zadeva ni izgovor. Na srečo tudi česa takega ne fašem prepogosto)



13 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • Jzf

    Oh, pa kaj imamo vsi en tak zarukan preveč deloven januar? Nič nisi pretiravala – grozen je bil (na deloholično prfuknjen način pa prav fin in fajn, a ni lepo delat!)

    Jaz se pokorno javljam, da kljukico naredim tudi pri bolesti hlavy – zadnje čase res intenzivni in ekstenzivni – ves prejšnji teden, ne nepretrgoma, ampak zelo pogosto. Sem razmišljala, da je to gotovo od stresa in prav tega kopičenja dela, ali vsaj občutka le tega (sigurno pa ne kot izgovor za kakršno koli drugo dejavnost, pardon me ;)).

    • alcessa

      Ne vem, kaj je s tem januarjem, vem samo, da gre za splošen in razširjen problem. Deloholizem v mrzlem, meglenem januarju je kul, neprespanost zaradi računalniških problemov oz. njihovega odpravljanja pozno v noč pa niti ne več.

      Mene od stresa meče v posteljo (spaaaalaaaaaaaaaaa ali pa vsaj ležaaaaaalaaaaaaaaaaaaa in braaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaa) in pa v prostorček nasproti pisarne, kamor bi cesar hodil peš, če bi ga imela.

      Izgovorov za druge dejavnosti seveda ne more biti🙂

  • kitty

    Ej, jaz sem glih danes imela moment, ko bi se zavlekla pod kovter in prav samopomilovalno cmihala. Tako da podpišem post v celoti, plus pridam smrkanje, vneto grlo in kašljanje, da o bolečinah v križu zaradi prekomernega igranja niti ne govorim … v glavnem, komaj čakam, da bo tega januarja konc! Pa ne vidim niti konca tega tedna oz. spet bom brez vikenda. Al se mi j… emšo pozna al kaj, js bi izstopla!

    • alcessa

      Ne mi z emšo …🙂 tako pogosto kot ta mesec že dolgo nisem mislila nanj …:-/ Vsekakor te razumem(o) in podpiram(o) in upam(o), da bo kmalu bolje – verjemi, da mislim 100% resno.

  • Majcha

    Punce, EMŠO ni nič kriv – je ves čas konstanten. Datum je j..a😉
    A je kje kakšen “instant Februar”? Da bo konec tega januarja že enkrat? Al pa če gremo kar na april ali maj, da bo še mraza konc?

    • alcessa

      Ja no, vsako leto me je bolj strah pred na pamet drdranjem EMŠO-ta …🙂

      Najhuje od vsega je, da ni nikogar, ki bi nam zgradil časovne stroje. Vsaj take za preskok naprej. Za mesec ali dva.

    • Kitty

      Saj bi začela navdušeno vzklikat maj, maj, da bo mraza konec, pa kaj, k…, ko maja obrnem naslednjo cifro. Ajd, april, ampak brez dežja?

      • alcessa

        Maj je vseeno lep mesec, vsaj po mojem mnenju. Nisem čisto prepričana, da je krivo samo vreme …

      • Majcha

        Kitty, prav zato sem jaz marec spustila… Čeprav sem se pošteno veselila (me menjaa cifre nekako ne zdeluje), pa mi trenutno stanje duha veleva samo nekaj podobnega, kot Losulji – spaaaaat, ležaaaat – tu nekje okrog pač.

  • alcessa

    Punce, danes ponoči se mi je sanjalo, da sva z dragim prostovoljno pristala v norišnici, kjer sva lenarila in se na splošno imela fajn. No, jaz sem imela velik problem: v bifeju s hrano je včasih zmanjkalo zelenjave, predvsem solate, zato sem malce tekala naokoli in si na vse pretege polnila krožnik. Po kosilu pa sva šla na sprehod v mesto.
    😆

  • Jzf

    Podzavest ti hoče nekaj povedat – čas je za … počitnice!🙂

