Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Ho hooo … So ein neuer PC mit Fenstern 7 ist gar nicht so schlecht! Und leise ist er auch. Gute Nachricht, oder? Er heißt Gondor.

Und wie bringt man einen Softwareanbieter dazu, die durch den PC-Defekt nicht mehr zu verwendende Software wieder zu aktivieren? Man fragt nach einem Upgrade und erklärt nebenbei, man hätte aber gerade keine Lizenzen für die alte Version, da der PC kaputt sei. Einfach so die verlorenen Lizenzen unentgeltlich aktivieren zu lassen, weil man ja nicht schuld sei, dass sie verloren gingen, das geht heutzutage nicht, zumindest nicht innerhalb einer Woche. Man muss schon mit Münzen klimpern bzw. mit großen Scheinen rascheln …😦

Ho hooo … Nov PC z Okni 7 sploh ni slab! Pa še tih je. Dobra novica, ne da? Gondor mu je ime.

In kako prepričaš ponudnika programske opreme, da ti ponovno aktivira program, ki ga zaradi okvare računalnika ne moreš več uporabljati? Povprašaš ga za posodobitev in mimogrede razložiš, da pa ravnokar nimaš licenc za staro programsko opremo, ker se ti je pokvaril računalnik. Brezplačno aktiviranje izgubljenih licenc ni opcija, čeprav nisi sam kriv, da nimaš več licenc, to dandanes ne gre več, vsaj ne v roku enega tedna. Za to je treba žvenketati s kovanci oziroma šelesteti z velikimi bankovci …😦


7 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Bimbo

    Hm, tole vprašanje licenc za legalno in pošteno plačano programje, ki je ostalo zakopano globoko v crknjenem siliciju, mi je pa dalo misliti.😦

    • alcessa

      Vse skupaj se je čisto po kapitalistično zavleklo tudi zato, ker nimam pogodbe o podpori in vzdrževanju s tem ponudnikom. Če bi jo imela, bi mi licence aktivirali takoj, predvidevam. Vseeno je tudi zdaj ne mislim skleniti …

      • Bojan

        Pogodbe o podpori in vzdrževanju za zagotovo najboljše sto-posto preverjeno in brezhibno delujoče programje od world-class market-liderja, itn.? Ti pa ne verjameš prodajnim argumentom ali ne zaupaš poprodajnim storitvam! V grehu živiš, draga losulja, v hudem grehu.🙂

        • alcessa

          🙂 Ma ne … Recimo, da gre za programsko opremo, ki kar deluje, vsa ta leta. Če se kaj nepričakovanega zgodi, lahko pobrskam po obsežni spletni dokumentaciji ali vprašam kolege. Pogodba o podpori je imho bolj primerna za prevajalske pisarne, ki tudi kupijo veliko dražjo in kompleksnejšo opremo. Jaz pa moram zelo paziti, kam dam svoje fičnike in sem namesto pogodbe nabavila še en drugi sistem za prevajanje, da pridobim še stranke, ki uporabljajo konkurenčni produkt. Seveda grešim!🙂

  • Techka

    A na črno pa ne bi kaj zrihtala?!

%d bloggers like this: