Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Ich muss dich was fragen, ist aber … peinlich. Und wenn ich viel um den heißen Brei rede, wird’s noch peinlicher. Bitte um Erlaubnis, direkt zu fragen.

Schieß los.

Kann ich morgen deine Kreditkarte haben?

Meine … K. K. Kreditkarte?😯 …😆😆 … Natürlich kannst du meine Kreditkarte haben.

Du kennst das schon: sollte ich sie verwenden, überweise ich dir das Geld am Wochenende gleich zurück. Wie immer.

Ja, ich weiß. Es kling dennoch total lustig.😆 “Kann ich mal deine Kreditkarte haben?” fragte sie.

😆 … Ich habe dir die Geschichte schon erzählt: kaputter PC, nicht aktive Softwarelizenzen und meine Bank will, dass ich meine Kreditkarte nicht verwende, weil sie ausgetauscht werden soll, was die feinen Herren aber bisher nicht geschafft haben und das halbwegs günstige Softwareupgrade-Angebot von der Insel läuft am 1. Februar ab und dann-

Ja, ja … ischo gut.😆

Nekaj te moram vprašati, pa mi je … nerodno. In če sem bom še dolgo vrtela okrog vroče kaše, bo vse skupaj še bolj nerodno. Prosim za dovoljenje, da te vprašam direktno.

Ustreli.

Lahko jutri dobim tvojo kreditno kartico?

Mojo … K. K. Kreditno kartico?😯 …😆😆 … Seveda lahko dobiš mojo kreditno kartico.

Saj veš, kako to gre: če jo bom uporabila, ti bom denar ob koncu tedna takoj nakazala. Kot vedno.

Ja, vem. Vseeno zveni totalno smešno.😆 “Lahko dobim tvojo kreditno kartico?” je vprašala.

😆 Pa saj zgodbo že poznaš: uničen PC, neaktivne programske licence, moja banka pa hoče, da neham uporabljati svojo kreditno kartico, ker jo je treba zamenjati, česar gospoda do sedaj še ni uspela narediti, vsaj približno ugodna ponudba posodobitve programa z Otoka pa poteče 1. februarja in potem-

Ja, ja … že u redu.😆


3 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Techka

    Hm, midva mava pa oba SKB net, in tam kar preko računalnika prenakazujeva dinarčke eden drugemu, če je potrebno. Če mi pa ne bi izdali kartice (kar je res sramotno od banke), pa tudi ne bi bil problem – predvidevam. Vseeno bi pa blo treba postavit tako vprašanje….🙂

  • Bojan

    Porkaš, očitno tudi nemške banke niso več…
    Spomnila si me, da v lobanji grejem nekaj bančnih prigod, za katere sem si že večkrat rekel, da jih bom razgalil na blogu. Slej ko prej.😉

    • alcessa

      Oh, saj so. 2. februarja sem dobila kartico. Prepozno za mojo posebno ponudbo, ampak kartico imam. Pa to ni prvič, da sem imela težave z bančno kartico: ko so jih nazadnje menjavali, so mi jih poslali ene 5 – z vsakokrat napačnim pinom.
      Kar napisat pa ven dat, da ne bodo mislili, da smo z vsem sprijaznjeni…

