Ponedeljkovo … receptovanje

Za ljubitelje slik: danes nimam nobene.🙂

Prejšnji ponedeljek sem skuhala nekaj, čemur jaz rečem dobra juha. Tudi moj mož je temu rekel dobra juha. Midva sva pač malce čudna, kar se tiče ponedeljkov.

Zgodbo že poznate: pripravi med 500 g in 1000 g omiljene zelenjave, skuhaj jo v vodi z začimbami po občutku, čim hitreje, da ne uničiš vseh vitaminov, dodaj malce sojine smetane, zmiksaj in uživaj.

Prejšnji ponedeljek sem uporabila 700 g buče maslenke, seveda s koriandrom, pa še malce čilija, kumina itd.

Potem pa sem ratala perverzna. Ker je pri nas končno zima, je treba orank jesti, zato sem dodala še malce zdravih zadev: omleto iz čičerikine moke in jajca, narezano na trakove, pražena bučna semena … Aja, pa ker je treba biti pameten, še ostanke listnatega testa, narezane na kocke in pečene v ponvi.

Jooo, kar fajn je bilo. Če je človek jušni fetišist …


Comments are disabled.

