Getting Old In Style

In case you haven’t noticed: my predominant personal style is properly named irony, at least when it is at its best.

Still, there are situations when I consciously decide to make more effort than simply pour some weak acid over things and watch them squirm in front of my old eyes.

Like getting 40. Yeah, some time this year. But not very soon, which means I still have enough time for some plans excluding irony.

Though I know this is not really a milestone per se, I realized soon enough I could very well proclaim it to be one. Getting 40 and being able to brag about 10 years of marriage, all within the same year. Why not? There must be much worse proclamations in this world to be exposed to.

As a natural woman I would like to begin by making a style statement concerning … my hair. See, it has grown since you’ve last seen it:

I may let it grow some more and then get an age-appropriate bob haircut with a twist or two.

Another thing I’ve been planning to accomplish this year is to get as Sporty as Possible. I have never been ironic about it, though, it is just a strong addiction of mine and I plan to use it, to make this place a better world.🙂



23 responses to “Getting Old In Style

  • Jzf

    Super cilji. In krasna barva las.🙂

    • alcessa

      Ah, veseli me, da so ti moji cilji všeč🙂 Erm… barva las (thx)? A ni čisto po prevajalsko dolgočasna? (siva miška v tihi čumnati pa to)

  • nika

    Siva miška v tihi čumnati, ja!
    Divja.com miška pa to.
    Pa ne pretiravaj s športom – ni zdravo, ali pa vsaj tega ne obešaj na veliki zvon, ker že tako sem ravnokar ugotovila ,da je moja (kao) biološka starost 50!

  • nika

    Ja, kolegica mi je poslala nekakšno e anketo v tem stilu. Škoda, no. Bila sem deležna krepkih nasvetov nato.😦

    • alcessa

      Ah, najprej degradacija, potem pa nasveti.

      In kaj ti meniš in čutiš?

      A veš, deli mene so tudi veliko starejši od 39. Zato pa sem v drugih aspektih majhna (divja🙂 ) punčka. Največji del pa je primeren mojo kronološki starosti, predvidevam. Saj je pri mojih letih normalno imeti celulit in gubice okrog oči, ne da?

      (Ker večinoma vem, od kod moja pre-starost in pre-mladost, nisem preveč obremenjena s tem. Ne bi pa marala, da mi nekdo kar razlaga, koliko sem stara in kaj naj naredim proti temu)

  • nika

    Mislim in čutim, kot bi imela 100 let, izgledam baje nekoliko mlajša.
    Tudi jaz vem odkod je prišlo.
    V bistvu so me nagovorile babe, naj opravim tisto anketo, verjetno so slutile izid, pa lepo poje duša zlovenki, če je soseda starikava…

    • alcessa

      Torej je bilo tistih 50 dejansko kompliment?😯 …🙂

      Moram priznati, da ne vem, kako je, če se pretežno počutiš 100, da pa ne vidim razloga za zbadanje takšnih ljudi.
      Ker se v življenju vse vrača in vedno eden in isti plača, sem imela večkrat opravka z ženskami, ki so od mene starejše 15, 20, 30 let, pa so pomembni deli njihove osebnosti stari 6 let (“Igrajte mi mamico in očija, kadar to hočem! Vendar ne dovolim, da me pri tem obravnavate kot otroka! Ne pozabite upoštevati dejstva, da sem se na pamet naučila vseh tipičnih stavkov, ki jih avtomatsko izustijo ženščine mojih let, zato pričakujem, da me kljub moji duševni mladosti obravnavate kot odraslo osebo, pri tem pa mi ne pozabite nadomeščati mame in atija!” ipd.)

      100- oz. 50-letnice ste pravi žegen v primerjavi s tem. In starikavost ne more biti edina primerna beseda za to. Obstaja tudi prekomerna zrelost zaradi konkretnih življenjskih okoliščin ipd. Ker živimo v obdobju, ko bi se vsi prilizovali drugim s svojo mladostnostjo in lahkotnostjo bivanja, se očitek starikavosti pojavi že, če nekdo plačuje položnice.😈 Ne da?

  • nika

    Tako je. Celotno kolesje je tako nekako zlagano naštimano, ja.
    Evo, sedaj je test rešila še ena druga in spletno božanstvo je ocenilo, da je stara 6😮 . To je šele bedastoča na kvadrat…

  • nika

    Evo, še ti se poigračkaj: http://www.biological-age.com/

  • Techka

    Jst sem tud rešila ta test, pa mi je žal. 57 let… halo?!?!

    star/mlad si, kolikor se starega/mladega počutiš. V tem primeru imam 25 let.🙂

    Kar se pa sivih las tiče – kdor jih danes nima, sploh ni moderen.🙂 (še ena izjava, s katero se tolažim)🙂

  • Nika

    Itak! Biološko stare babe rulajo (se opravićavam za take “mula” sorte izjavo, ampak nekako je treba uravnotežiti vsa ta leta…).

  • m.

    Ups, jaz sem šele 11. =)

  • alcessa

    A potem zajtrkuješ dvakrat na dan in narediš 99 sklec?🙂

  • m.

    1x in naredim jih približno 13.😀 Ne bi se branila energije, ki sem jo imela pri enajstih, čeprav se tudi pri 27 čisto dobro počutim😀

    • alcessa

      🙂 Zdi se mi, da v svojem odraslem lajfu še nikoli nisem imela toliko zdrave energije kot zdaj … Kot študentka sem sicer res kdaj požurala do 3h in bila ob 7h na faksu (zaradi ene take staromodne zadeve, ki se ji je reklo lasten princip “če lahko žuraš, lahko tudi študiraš”), vendar pa sem bila vseeno preutrujena za poslušati🙂 Tudi s športom in zdravo hrano sem se ukvarjala veliko manj, zdi se mi, da sem delovala bolj utrujeno in odraslo kot zdaj, ko ravno tako precej delam in se učim (zato pa žuram ne več) … Kaj pa vem.
      Hočem reči le, da ni razloga, da se tudi pri 37 ali 47 ne bi dobro počutila.

  • m.

    Meni je test najprej pokazal 45 let in še veselo napisal, da mi je odbil 15 let. I was like what? Potem sem ugotovila, da je treba pri prvem vprašanju odklikati do leta rojstva.😀 Se strinjam s tvojim zadnjim stavkom. Upam, da bo tako tudi pri 97.😉

  • Techka

    Hm, sem rešila tudi sama še 1x in zdaj je meni prišlo, da imam 24 bioloških let. Res je odvisno od prvega vprašanja…🙂

