Na sejmu erotike. Hi hi :-)

“A danes pa kar z možem? Čudno, včeraj ste bili sami!” me pozdravi starejši varnostnik pri vhodu. Začudeno ga pogledam, preden pogruntam, da se heca. Pacek😆 Zmeniva se, da je bil dan pred mano tudi moj mož sam na sejmu erotike in zanima me le, ali je tudi odšel sam. Malce smeha pri vhodu ne škodi.

Poleg erotike takšne in drugačne vrste je vsakoletni sejem v Karlsruheju znan tudi po svojih … humornih vidikih. Natakarjih, ki te vprašajo, ali hočeš koktejl Orgasmus za domov. In jaz sem šla dragega spraševat, kako bo naročil dva orgazma, če pa ne ve, kako se dela dvojina iz Orgasmus. Orgasmen? Orgasmi? Orgasmusse? “Dvakrat koktejl Orgasmus, prosim,” suvereno naroči zadevo in spet se moram smejati.

Tudi predstave na glavnem odru so polne humorja, preden se umetniki slečejo in pokažejo svoje zdizajnirane teleščke, odprtine in pritikline:

(Marcello Bravo in Hally Thomas)

Organizatorji in nastopajoči so vsekakor prejeli zelo natančna navodila o tem, kaj se sme in kaj ne, in svoje delo opravljajo profesionalno, nekateri tudi rutinirano, vsake toliko pa pade tudi kakšno opozorilce, kaj je dovoljeno in kaj ne. Poleg pretežno moške publike tako uspešno privabijo tudi mnogo parov. Ali celo samsko žensko s tablico:

Hmmm, prebili ste se do sem, pa ne veste, ali imam za ponuditi tudi kaj NSFW-materiala? Imam, po skoku.

(Marcello Bravo)


2 responses to “Na sejmu erotike. Hi hi :-)

