Tinker, Tailor …

… Soldier, Spy.

Is a good movie.

But the book’s much better.

I started reading it after I had finished Gulliver’s Travels and A Quiet American (Graham Greene). The funny thing is: even though I seriously adore Graham Greene, I think John le Carre is quite as good. Dangerously good.🙂

No idea why I like spy stories so much, I just do.


4 responses to “Tinker, Tailor …

  • Frišna

    si dobila brezglavega ali sem ga poslala na napačen naslov?

    • alcessa

      Frišna, si mi res poslala? Vau … Če si sliko poslala po 12. uri danes, potem še ne vem, ali sem ga dobila, ker privat pošto preverjam na drugem računalniku. Bom enkrat pozneje preverila in ti javila.

      Se zmeniva, da ti svoj zapis s sliko, ko bo narejen, najprej pošljem po mejlu v odobritev, da ne boš bila prispevala slikce za nekaj, kar ti ni … pri srcu?

  • frišna

    …a se hecaš?
    meni je pri srcu VSE kar ti napišeš, vključno z vsem kar napišeš v nemščini.
    (nič ne štekam, ampak zihr je cool)

    • alcessa

      Ne, ne hecam se, a veš: če si že tako prijazna, da mi narišeš brezglavega, pa ne veš, kaj točno bom počela z njim, razen da bom omenila tvoje ime, potem se lahko (kar se mene tiče) zmeniva, da zapis prebereš prva, pred vsemi drugimi, če hočeš. Če si ti tako prijazna, sem jaz lahko tako vljudna (predvidevam, da veš, da se mi bliža big 4-0 – malce treniram za naslednje desetletje)

