Jao. Jao meni. In še komu?

“Seveda ti bom pomagal,” je potrpežljiv, “čeprav ne razumem čisto, zakaj si se na seminar sploh prijavila?”

“Ma k so mi poslali mejl, da bi bilo dobro, da pred začetkom študija naredim ta seminar, ker ga bom pozneje rabila,” vsa pretresena odgovorim po pravici.

“Bi rekel, da oni rabijo tvojih 30 evrov, bolj kot ti njih. Seminar matematike za bachelorje prava? Ah, že vem, da boš lahko pisala bolj komplicirane račune …”

Ponovno začutim, kako zardevam. Kaj mi je tega treba bilo? Zakaj sem se najprej prijavila, potem pa začela razmišljati, da sem srednjo družboslovno šolo končala dva dni pred začetkom slovenske vojne in da nismo jemali integralnega oz. diferencialnega računa?

Nič, se odločim, najprej bodo itak na vrsti spletne naloge. Takoj ko moj sanjavi matematični možgan pogrunta, da je imeti rad in znati matematiko nekaj čisto drugega, mu bom sporočila, da nameravam seminar na karlsruhejskem inštitutu za tehnologijo špricati. Tudi če je namenjen študentom, ki so se z matematiko ukvarjali pred nekaj leti: kot je nedavno prijavila PF na Karmeninem blogu: devetdeseta niso bila pred 10 leti!

Čez dva dni izvem, da bo dragi med mojimi spletnimi vajami in predvideno prisotnostjo na seminarju na službenem potovanju in mi torej ne bo mogel preveč pomagati pri učenju, čez tri dni pa ogromni severnonemški instituciji po pravici razložim, da nimam pojma, kako sem se znašla na njihovem seznamu možnih prevajalcev, ker o njihovem strokovnem področju niti slučajno nimam dovolj pojma, da bi si upala tvegati in jim prodajati prevode.

Če je kdo ravnokar pomislil, da sem prismuknjena, zahtevam, da mi za to misel plača avtorske pravice …


13 responses to “Jao. Jao meni. In še komu?

  • matilda

    Očitno je vsesplošno prisoten občutek, da so bila 90ta pred (pri meni) 15imi leti. Ker sem matematično absolutni kripl in me je to zaznamovalo od ranih no in glave, menim, da me v tem primeru zmede tiso 2000eto in nje bakšiš, ki nekako izgine v svemiru. Lera med 90tim in 2010 zmeraj računam na prste, če je prisotna javnost to zvito počnem v mislih;)

    • alcessa

      Za čuda je bilo pri meni prelomno tako leto 1991 kot 2000, iz česar bi se dalo sklepati, da avtomatsko vem, koliko let je minilo od začetka 90 (pomembne letnice kot kao mnemotski mejniki pa to). No, pa temu ni tako: možgan se je zaskočil in pravi, da je od 91. minilo 10 let. Pika.🙂

  • Sandra

    Alcessa, radi te imamo, ti vse to zmoreš.🙂

    • alcessa

      😳 Danes sem dobila zvezek z učnim materialom. Na strani 27 v nemščini piše nekaj, kar sem v slovenski Wikipedii našla takole:

      Gaussova eliminacíjska metoda omogoča rešitev sistema n linearnih enačb. Koeficiente pri posameznih linearnih enačbah zapišemo v matriko. V nemški Wikipedii pa sem odkrila, kako zgleda Riemannov integral

      Skratka: tokrat bom pogorela. Po lastni krivdi in with burning colors.😆

  • Sandra

    Mah, kje pa. Samo še en talent več boš odkrila. Glavo gor, punca.

  • Sandra

    Absolutno. Kupiš matematično zaupanje, dobiš še prevajalsko zaupanje in če pokličeš takoj, ti prvi Riemannov integral rešim brezplačno. Takoj ko ugotovim, kaj to sploh je.

  • Nina

    Eh. Moraš samo prebudit možgančke pa bo šlo!😀 Nja, jaz sem maturirala, ko so bili odvodi že v učnem načrtu, takrat sem jih celo obvladala … Zdaj pa se sploh ne morem spomnit, kaj je fora odvodov😀 So neke ploščine nečesa?🙂 Al je to kaj drugega?😀

  • alcessa

    Danes zjutraj sem se malce ukvarjala z vektorji in matricami – je kar šlo. Potem pa je prišel na vrsto Gaussov algoritem in sem omagala – je namreč preveč korakov naenkrat, da bi kar tako skapirala, čeprav gre samo za množenje in seštevanje.

    Določeni integral neke funkcije pomaga izračunati njeno številčno vrednost kot ploščino lika njenega grafa (vir)

