Faza pač.

Vsake toliko me prime.

Ne vem, kako bi ji rekla … opojna introvertiranost?

Vsekakor taka, ki paše. Taka, ki ni povezana z odklanjanjem komunikacije, ljudi ali sveta, je torej brez primesi svetobolja.

Samo bere in molči se mi. Pa kuha, športa in razmišlja. Pa Florence bi nenehno poslušala.

Najin balkon zvečer spet žgečkajo sočni žarki. Končno.

Zadela sem na lotu. Končno.

Trojko.😆


12 responses to “Faza pač.

  • Nina

    Pri nas je pa sonček v dnevni sobi. Ko pokuka skozi okno, je zame pomlad😀

  • Sandra

    To je samo luna, sej bo hitro mimo. Vroča čokolada pomaga. To je vedel tudi Harry Potter. (joj, sem sita te bukve, two more to go)

    • alcessa

      Ma saj nočem, da me mine, lej jo🙂 No, v bistvu tudi ne bi mogla ničesar narediti proti temu: moj prirojeni delež introvertiranosti se preprosto veča, čim … mlajša postajam. In ker sem mnenja, da je to tako čisto v redu in se ne da spremeniti …

      Ok, če neham nakladati: ravnokar prvič berem Johna le Carreja, potem ko sem videla film (Tinker …) Le Carre mi je ZELO všeč in prav paše mi koncentrirano brati, kadar mi ni treba delati …

      Ma zakaj bereš, če ti ni v redu?

  • Sandra

    Berem otrokinji … in to naglas. Tile špehi od 700 strani, kjer se nič konkretnega ne zgodi, me ubijajo.

    Intovertiranost bo najbrž res posledica ne tako zelo rosno mladega optimizma. Mene tudi načenja ta sladka omama. In tudi meni paše. Knjige gredo definitivno zraven. Jaz trenutno berem Patti Smith, Just Kids. Začela se je zelo odločno in iskreno.

  • jzf

    Ooo, čestitke za loto😉 in še bolj za uživanje ob introvertiranosti!🙂 Eni s tem nimamo težav že od najranejše mladosti in zadeve se s časom le še bolj utrjujejo.
    Carreja ne poznam prav zelo, že dolgo nazaj sem prebrala Prijatelja do konca oz. Absolute friends in seveda Panamski krojač (film! ;)) in sem bila presenečena, kako hitro me je posrkal, tako da mu bom gotovo še dala priložnosti, tudi s tvojimi namigi – hvala!
    Skratka, uživaj v tej fazi

  • lili

    to sem pa na goodreadsih opazila, bereš kot raketa hitro!🙂

    • alcessa

      ja, kindle je zelo udoben za brati kjer koli, posebej v postelji, in potem kar ne neham … zdaj itak počasi prihaja pomlad pa daljši dnevi pa to, mogoče bom potem v prostem času dogodivščine iskala bolj zunaj🙂

  • Bimbo

    Mal’ intro… pa že mora bit’!

    Menim, da je to podobno kot prežvekovanje pri govedu; v možganih (in srcu) se pač nabere toliko vsega, da je treba v miru sprocesirati.

    Ampak, ko pomislim, da je končni produkt govejega prežvekovanja kravjek, bi zgornjo trditev najraje umaknil.😉

    • alcessa

      Mistejka tu mejka! Losi prežvekujemo, da iz pogoltnjenega v miru iztisnemo vso energijo in hranila za preživetje. Samo tisto, česar res ne rabimo, pristane v … losjeku😆

