Blokirani Blogos?!?

Kaj bi dala, da bi vedela.

Zakaj lahko brez težav komentiram pri Bimbotu, vsake tri mesece pustim enostavčni komentar pri Fetaliju, ki ga sicer redno in pozorno berem, in mi je dovoljen en sam minimalističen komentarčič pri Tadeju, kar nikakor ne bo šlo?!?!?

Če na Blogosu ne marate komentatorjev iz tujine, mi povejte, pa bom naredila poseben blog, na katerem bom komentirala svoje najljubše siolove blogerje.

Samo vedeti moram, da lahko primerno ukrepam! Torej?


8 responses to “Blokirani Blogos?!?

  • Kaneli

    Se strinjam! To s komentarji iz tujine je popolnoma neumno in… slovensko.😦

    • alcessa

      Tadej se mi je javil po mejlu, da komentarje že še dobiva, vendar samo na e-naslov, ki ga pravzaprav ne uporablja. Se pravi, da vsak blogosov bloger lahko sam odloči, katere komentarje bo objavil in katere ne, previdevam. Ah je.

      • Nina

        Če mene vprašata, je tole pač en obupan poskus branjenja pred spammerji.
        Najbrž res lahko vsak posameznik sam potrjuje in zavrača komentarje, vendar mnogi za to možnost ne vedo (o tem sem pa prepričana, saj tako pač delujejo taki veliki sistemi).

  • Bimbo

    Hja, saj bi rekel, da gre za “first act of ACTA”, a se teorijam zarote poskušam izogniti karseda na široko.🙂

    Na Blogosu so pred časom zaznali porast smetja sistematičnih smetilcev in uvedli nekakšen filter, ki je očitno precej rigorozen. Seveda sem se po stari razvadi obregnil tudi ob to početje (glej povezavo spodaj) in ukrepal po svojih najboljših nemočeh.

    Potem sem v “Cape Canaveralu” svojega bloga postavil zid za spletno stran z igramiigrami in še kakšno. To deluje. Siolov filter komentarje starih (že pripuščenih) obiskovalk /-cev spušča skozi, umazano smetje briše zelo učinkovitio, da imam celo smetnjak večinoma prazen, za ostale komentarje pa od mene terja potrditev. Začuda prav losje komentarje ne glede na prejšnje potrditve sistematično uvršča v zbirko SPAM. To pomeni, da o njih nisem obveščan sproti. Vendar jih razmeroma sproti ali pa vsaj naposled potrdim, pa je.

    Kaj je razlog za takšno diskriminacijo losjega rodu oz. ženskega spola, ne vem. Videti je, kot bi moja najdražja losulja v blogosfero državnega kom-teleta prihajala vsakič z novo identifikacijo (IP?) in je telečji filter zaradi tega ne prepozna kot imetnice zlate VIP vstopnice v blogokletstvo. Vratar me pa že redno sprašuje, kdaj bodo cenjena gospa s severa spet kaj prišli na obisk.🙂

    http://bimbo.blog.siol.net/2011/12/02/v-vednost-spam-zascita/

    • alcessa

      Bimbo, vse skupaj je tečno, vendar si ti res hiter in dosleden pri reševanju mojih komentarjev, zato se ti vedno oglasim, kadar imam kaj za povedati🙂 Velikokrat pa raje samo berem …

      • Bimbo

        Zadnje čase pri meni malo bolj poredko, kajne?😉

        Morda bi pa na Blogosu nad okence za komentar morali dodati posebno opozorilo. Nekaj takega:
        “Zaradi prestrezanja smeti, se vaš komentar kaj lahko izgubi, zato pomislite na to, da kdor molči, desetim odgovori.”🙂

        • alcessa

          Mensch, pa saj skoraj nič ne pišeš?😯 🙂 Nimam kaj brbljati ali brati …

          • Bimbo

            Čakaj, draga moja, kaj je zdaj to za ena nova schnell-kurs matematika – “skoraj nič”?!

            Če in ko pišem, je za brat, če ne pišem, ni nič za brat. In tudi vmes je nič. Bolj poredko ko pišem, več je niča in čisto nič tistega skoraj (ki bi kmalu zajca ujel, a ga ni).

            No, zdaj res že dolgo nisem nič napisal.🙂

