Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

Ne morem verjeti svojim ušesom. Moja nova tršica francoščine je ravnokar povedala vic v enem stavku, ki je vseboval glagol priti in samostalnik ženske. No, pa še samostalnik skrivnost.😳 Tršica po mojem okusu. Zakaj se nisem prej prijavila na njen tečaj?

“Kako se reče smejati se po francosko?” sramežljivo vprašam prvi dan. Odgovor lepo uporabim v stavku “Rada se smejim.” In pojasnim: “Tega prej nisem omenila, ko sem se vam predstavljala.” “No, potem si na pravem mestu,” so mi razložili.

Ne morem verjeti. Res nihče ne bo zajokal, ker vem, kaj pomeni “équitation” (namreč priložnost za harryja potterja, da pokaže svoj bingelbongel), čeprav nimam fanta Francoza in je to zame prvič?

Ne, nikomur se ne zdim nevarna. Nervoza me počasi mineva. Mogoče pa bo še vse dobro. Konec koncev tečaj vodi prevajalka.🙂

Ah ja, pa tudi naučili smo se nekaj zanimivih stvari.

“Le Français moyen est une Française! … 51,6% de la population sont des femmes. … Elle s’est mariée à 28,6 ans et a donné naissance à son premier enfant à 30 ans. … Le Français moyen meurt aujourd’hui à 82,6 ans. 

(vir)


3 responses to “Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

