Sobotni seminar matematike

“A ni to super?!?!” je nad skalarnim množenjem matrik navdušena Tanja na moji desni.

Prikimam, čeprav od kosila naprej nisem zmogla več računati, vsaj ne tako, da bi ohranila pravilne predznake. Počutim se kot pri določenih vrstah športa, ki jih nenadoma zmešan človek zganja enkrat na leto, pa ga potem bolijo mišice, za katere se mu ni niti sanjalo, da jih ima.

Enkrat se celo prostovoljno prilimam pred tablo, grebatorca. No ja, moja naloga je bila precej preprosta, izračunati en element (c23) matrike.😳

Naš predavatelj matematike ima lep slovenski (hrvaški?) priimek, govori čisto badenščino, je malce mlajši od mene in bo kmalu diplomiral. Iz pedagoškega stališča me šiša 100/h. Ženske smo na seminarju v vidni večini.

Skratka, uživala sem. Je pa res, da smo obdelali “samo” vektorje, matrike in t.i. gaussovanje (sedaj se težave šele začenjajo). Čakajo me 4 tedni spletnega ukvarjanja z matematiko, potem pa še en seminar. Tisti, na katerem bom samo poslušala.

OK, bom na koncu iskrena, nekatere stvari si človek pač mora priznati: sem študijski džanki. Če bi lahko, bi večino časa samo študirala.😳 Ko bom v penziji, bom študirala … francoščino.😳 (se iskreno opravičujem – videla sem, da ima KIT v Karlsruheju tudi to ponudbo)


Comments are disabled.

