Ponedeljkovo … receptovanje

Takole si moj Usojeni predstavlja nedeljske nudle:

Bili so naravnost božanski, na tak prijeten način sredozemski … pa ravno dovolj jih je bilo, za nekoga, ki ni ravno testeninski fanatik.

Drugače pa imam zadnje čase kulinarično krizo: večina stvari, ki jih skuham, mi ne tekne preveč. Zadnjič sem celo izjavila, da mi zdaj gre tudi zelenjava na živce😆 Dragi kar verjeti ni mogel.

Nakar sem mu razložila, da bom od sedaj večino časa kuhala jedi, ki so zdrave in nasitijo in jim imava vsaj malo rada, vmes pa se moram naučiti novih stvari, ker mi skoraj vse, kar sem delala do sedaj, gre na živce. Pa količino dušene zelenjave moram zmanjšati, kdo pa lahko to poje … Pa nove začimbe oziroma kombinacije začimb rabim … Ojoj.


5 responses to “Ponedeljkovo … receptovanje

  • Kitty

    Jaz sem pa čez vikend otroke učila njoke delat. Pa so kar uspeli, no, drugi dan so bili malo pocasti (nisem vedela, kakšna količina bo prišla ven), ker sem jih premalo pomokala, preden sem jih spravila v hladilnik.

    • alcessa

      🙂 Sliši se dobro. In njoki so nekaj, kar Primorci preprosto obvladate? Vprašanje ni tako trivialno, kot se sliši, če ti priznam, da sem prekmursko gibanico jedla enkrat ali dvakrat v življenju, pa še to v slaščičarni, pa niti tega ne vem več, ali je bila ta slaščičarna v Prekmurju ali v Ljubljani …🙂 Da ne omenjam, da mi ni bila všeč.
      – –
      Doma imam slovenski prevod knjige o picah in zadnjič sem možu omenila, da mu bom prevedla recept za testo in paradižnikovo omako v nemščino, pa naj preveri, ali bi bil tudi hobi picopek🙂 Trenutno počasi uvajava testenine in podobne zadeve v kuhinjo, da vidiva, ali bi takšno količino moke sploh prenesla🙂, njoki se sliši kot zelo dobra ideja, tisti iz supermarketa so namreč brez okusa, ne glede na to, kaj piše na embalaži …

      • Kitty

        Po pravici povedano, mene jih je naučila delat pokojna stara mama in težko si našel kaj bolj zabavnega. Kot mama jih sicer nisem marala delat, ker ne maram lupit krompirja, ampak odkar znam na hitro olupit krompir v oblicah, bo to manjši problem, zgleda. Bistven podatek sem našla v italijanski kuharici, ki mi jo je podarila ob poroki – ko krompir pretlačiš skozi tisto za pretlačit krompir, moraš počakat, da se ohladi, da bodo njoki rahli.

  • Tina.

    Tudi jaz imam vcasih take krize in se navelicam jedi, ki jih imava na rotaciji. Pa izbrskam kaksne nove recepte in je stvar resena. Pomaga mi, da spremljam en kup blogov, ki so namenjeni samo hrani, pa da mi prijateljice posljejo vsak veganski recept, ki ga kje najdejo.🙂

    Pa se to moram dodati, da so njoki (sama kupujem polnozrnate) iz moje trgovine Wegmans (imajo svojo znamko in kar veliko njihovih izdelkov kupujem) naravnost odlicni. Pred temi, pa bi se tudi jaz strinjala s tabo, da so tisti iz trgovine brezokusni.

    • alcessa

      Uhhh, nisem edina🙂 Najprej so me užalili pri biokmetovih, saj so nehali dobavljati … kodrasti ohrovt. Špinača pa ni alternativa. Potem sem se naveličala svojih začinjevalnih instinktov, pa dejstva, da največkrat v lonec namečem kup zelenjave in upam, da se bo vse skupaj dobro končalo …

      Za njoke sem našla en obetaven recept, ki ga bom kmalu preskusila. Živi bili, pa videli🙂

