V sredo pa lepo besedo

 

MNISZEK POSPOLITY

Túnfífill

Gyermekláncfű 

(avtor in licenca: Joe MiGo, klik)

Pri nas že brusimo nože🙂


20 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • jzf

    🙂 mi pa lociramo travnike, ki niso gnojeni!

  • Yemi

    dandelion?
    dent de lion…
    BTW- a ni špasno v angleščini (dobr, za vas travojedce mogoče ne tako, bolj za nas karnivore) kako se vsaka žival iz saksonske osnove prelevi na francosko ko pride na krožnik?
    mislim
    calf- veal
    lamb- mutton
    pig-pork
    cow- beef…. najbrž iz zgodovine al kaj….

    • alcessa

      Ja, ko so Normani pohopsali Polotok (1066), so s sabo prinesli tudi francoščino, ki sicer ni bila tako fina kot na francoskem dvoru v Parizu (Viljem Osvajalski in bratovščina so bili namreč po poreklu romanizirani Vikingi), vendar pa je pomenila precejšen vpliv na besedišče, pa tudi uradna francoščina se je hitro razširila med Otočani.

      Zato jaz vsake toliko na tečaju francoščine izpadem zelo pametna (recimo poznam besedo commencement ipd.) ali pa zelo neumna (ko rečem, da sem attendee tečaj, pa bi morala reči participee😆 )

  • alcessa

    BTW, zgoraj so poljska, islandska in madžarska beseda za regrat. Po nemško soveda Löwenzahn …

  • Yemi

    človek bi rekel da so samo normani imeli za šnicle, potem, ko so jih osvojili, saksoni so pa bolj ovce pasli in regrat žvečili…:)🙂
    lessons in history…

  • Yemi

    aja, btw, sem ga letos že jedla. njami.

    • alcessa

      Ohhh …pri nas nad garažo se je tudi že lepo razrasel, bo treba v gozd. Moj mož zadeve ni poznal, sploh, pa mu je bila ta prvič všeč in zdaj sva zmenjena, da poskusiva vsaj enkrat na vigred iti nabirat regrat, potem pa še mlade koprive, za juho. Na žalost ni tako izi najti primerna “lovišča”, ker je vsepovsod blizu jebena avtocesta ali druge prometne poti …

      S čim ga narediš?

  • Yemi

    če je samo zame potem z jajcem IN krompirjem, I know, I’m weird.
    Če je še za ostale družinarje pa damo zraven piko česna. (beh). pa bučno olje in jabolčni kis, itak.

    • alcessa

      Jaz ga tudi naredim z jajcem in krompirjem, bučno olje pa kar dam na mizo. Kisa pa ne uporabljam🙂. Moja mala strast so grobi kristali soli …

  • majcha

    Ah, za regrat je en in edini način – regrat, krompir, oboje prelito z vročim kisom in ocvirki ter seveda soljeno. Mi smo vedno jedli na tak način, tako ga je pripravljala stara mama. In karkoli drugega smo poskusili je bil samo sorry excuse.🙂
    So se mi kar sline pocedile, bo treba v lov…😉

  • Techka

    Regrat, jajce, krompir, vroče olje + ocvirki, pa seveda malo soli in kisa. Njami. Tudi jaz sem ga letos že jedla.🙂

    Priskrbela mi ga pa je moja zlata mami.

    • alcessa

      Džizs, a je od regrata sploh še kaj ostalo, kot nosilec okusa?🙂 (midva imava rada grenkaste solatke, najbrž se starava – oziroma, najbrž imava v želodcu bakterije, ki pravijo, da hočejo grenko)

  • Techka

    Ja, tako so me navadli in zdaj to tako jem.🙂

    Pri nas doma je bilo itak nujno, da je bilo veliko ocvirkov – predvsem za očija. Ostale članice smo se pa potem morale privaditi na to. In zdaj lahko rečem, da je tako res najbolje. Ne bi spreminjala recepta.

  • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

    Men je pa regrat všeč predvsem kot motiv🙂. Na Hockney-vi razstavi je narisan na Ipadu in je hudo lep.
    Ga seveda jem tudi v solati, sam navadno le doma pri mami, ker pri nas ni posebnega navdušenja nad njem in ga potem nima smisla nabirat. Aja, jemo ga pa s kuhanim krompirjem ali trdokuhanim jajcem.

  • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

    Ja, pomoje. Čeprav zelje je tudi grenko, pa ga vsaj ta večja je. No motovilec je vsekakor zmagovalna solata pri mojih otrocih.

  • Ruth*

    Jaj, milyen szép a magyar kifejezés!😉

  • Ruth*

    Tudom, tudom, s prstom pokažem!🙂

