V sredo pa lepo besedo

PILKUNNUSSIJA

Finska beseda, ki jo potrebuje tudi slovenščina.

Pa tudi jaz, če gre verjeti Strašno prijazni, sončno nasmejani dami s Prave strani Alp.👿 Beseda namreč označuje človeka, ki mu je pravilna uporaba vejic najpomembnejša stvar na svetu. Tako kot meni, dokazano.😀


11 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • Yemi

    Ali ima neseda tudi nasprotje? Like “non-pil..ksdundhljsssy…something”*?

  • Yemi

    O JA! scatterbrain. definitvno jaz.,

  • majcha

    Prosim lepo, da bo za zapisnik: jaz sem gospe Losovi, meni daleč naokrog najbolj znani ljubiteljici nenavadnih besed v mnogih jezikih, poslala cel nabor fletnih besed. Z namenom širjenja njenega vokabularja, ne z namenom zmerjanja, kot se morda lahko razume zgoraj zapisano.😀
    Mimogrede – kako se pa comma fucker prevede v slovenščino? Vejcojebec/ka?😉

    • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

      To sem jaz, comma fucker! Vsakič ko se Alcessa oglasi na blogu, imam strašno tremo, od kje bo kaj priletelo :- )!

      • alcessa

        Ah, se na daleč vidi, kako grdo gledam? Prijateljica (Nemka) je rekla, da sem edini človek, pri katerem mejle najprej da za zmlet spelčekerju, pri vseh ostalih si upa pisati, kakor ji paše.😆

        Evo, full disclosure: jaz zmerjam samo folk, ki piše stvari kot “pa ti čefurji ki ne, morejo govorit Slovenščino, in tudi ne pisat ker so pre leni”
        Pa še take samo, če mi orank stopijo na … rog s svojo neumno aroganco.😀
        Drugače pa bruham tudi profesionalno, kadar moram po službeni dolžnosti popravljati zmazke, ki jih folk prodaja za keš kot slovenščino. Verjemi, nekateri so RES hudi zmazki.

        Kot vidiš, ne spadaš ne v eno ne v drugo skupino. Vsakršen strah je torej odveč.

        • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

          Jaz si štejem v ponos, da bereš in komentiraš moje zapise. Sem pa od včeraj naprej, prepričana, da obstaja tud talent za ločila🙂 . Moja 8 letnica, je pisala pismo babici in me na koncu prosila, če ji pomagam postavit ločila (pismo napisano z tiskanimi črkami). Na njeno srečo, je ravno takrat prišel Manimejker, ki jo je vspodbudil, da si sama glasno prebere zapis in poizkusi postaviti ločila. Postavila jih je 100% pravilno. Jaz sem stala z odprtimi usti. Lektorica se mi obeta😉 !

          • alcessa

            @talent za ločila: pravopis je tako kot šivanje. Obstaja določeno število osnovnih krojev, iz katerih vse izhaja in ki jih je najprej treba znati zasnovati in izrezati (= sestaviti stavek in ga prikrojiti z ločili po tistih nekaj osnovnih pravilih). Potem pa so na vrsti odstopanja, podrobnosti, izpeljave, itd., pri teh velja: več jih poznaš, več veljaš. Vendar je za dober vtis najbolj pomembno osnovno poznavanje – niti slučajno ni čudno, da hčerka obvlada, gre za precej logične stvari, za katere je dovolj, da si jih enkrat temeljito zapomni. In če bo ohranila vsaj malo zanimanja, boš res dobila lektorico.🙂

            Hočem reči: pravopis ni neka nebuloza, s katero naj bi folk zatiral drug folk, ki pa je v bistvu nerazumljiva in nelogična. Tako kot šivanje🙂 (s tem, da je tudi meni jasno, da je moja šivalna spretnost resno omejena, kljub temu, da si stvari znam predstavljati – pri izvedbi VEDNO šepa, je pa res, da je tudi šepajoče stvari enostavno treba znati obleči tako, kot bi bilo vse na njih načrtovano :-))

  • Bimbo

    Ko ti že pridem težit, hočem to opravit temeljito. Za vejice nič ne rečem, pri tem sem bolj šlampast, ampak tole pa tudi ni čisto okej: “iz 62 na 74 kg”. Al’ je iz-v al’ pa z-na.😉

