Okay, y’all / okej, evribadi :-)

Time to change. Because I can.

I got my learning materials from the University of Hagen and now it seems to be high time to get serious and well-organized and stuff.

Which I won’t. Get serious, I mean.

I have decided today to scrap my meticulous weekly blogging plan and write more freely from now on.

Whenever I feel like writing whatever. Meaning you may read Monday’s Recipes on Thursday and no French on Saturday but then only French for a week. Or something. Law for two weeks.😈

That’s right, I have just figured out you cannot study law, work hard AND blog according to a weekly schedule.

Freedom, here I come.🙂

Čas je za spremembe. Nekateri pač lahko.

Danes sem od Univerze v Hagenu dobila študijsko gradivo in vse kaže, da je napočil skrajni čas za zresnitev, boljšo organiziranost in te zadeve.

Pa ne bom. Postala bolj resna namreč.

Danes sem se odločila, da bom zavrgla svoj picajzlasti tedenski načrt bloganja in da bom od sedaj naprej pisala bolj prosto.

Kadar koli bom pač želela napisati kar koli. To tudi pomeni, da boste mogoče Ponedeljkovo receptovanje brali ob četrtkih in v soboto ne bo francoščine, zato pa bo potem francoščina cel naslednji teden. Ali kaj podobnega. Dva tedna prava.😈

Res je, ravnokar sem ugotovila, da ni mogoče študirati prava, trdo delati IN pisati zapisov na blogu v skladu s tedenskim načrtom.

Dobrodošla, svoboda.🙂


6 responses to “Okay, y’all / okej, evribadi :-)

  • jzf

    Tvoj metikulozni načrt sem občudovala, I must say. Hkrati sem se spraševala – kako ti to uspe?!🙂 Čisto razumljivo, da se v luči sprememb spremeni tudi režim objav in konec koncev bo še bolj zanimivo, če ne bomo vedeli, kaj nas kakšen dan čaka ali sploh kaj … Tako da – thumbs up. Pa srečno pri vsem skupaj! (Jaz ugotavljam, da mi je najbolj všeč funkcija časovne nastavitve objave, ker imam včasih “idejo” za več stvari, drugič spet niti ne uspem odpret Bloggerja… :S Vem, da to potem ni dnevnik, ampak j* ga).

    • alcessa

      Velikokrat sem stvari napisala čez vikend in nastavila čas objave za vsak dan posebej🙂, včasih tudi za cel teden vnaprej.

      Meni je najbolj čudno, da nimam lajfa, v glavnem, pa sem vseeno imela kao dovolj zadev za vsak dan (pustmo stat kakovost) …
      A ja, največ časa pridobim s tem, da nimam televizije, tako se mi zdi. Pa da ne pozabim: nimam otrok🙂

      Vsekakor niti slučajno ne mislim izginiti, sploh kot bralka Omiljenih ne🙂, itak sem vedno za računalnikom.
      Pri nas je ful lepa pomlad, kar verjeti ne morem … Lepo bodi, se beremo.

  • Techka

    Oooo, pa le glej, da bo na vsake toliko časa tudi kak nemški zapis!🙂

    Sicer pa, blog je tvoj, ustvarjaj ga kakor ti želiš, bralci te pa tudi ne bomo zapustili, ker smo se že povsem navadili, da kadar že sedimo za tem zaslonom, kliknemo tudi na tvoj blog in pogledamo kaj vse si zapisala, odkar smo se nazadnje potikali po tvojem blogu.🙂

  • Bimbo

    Oho, tudi nordiše-štal-disciplin-šule ni več tisto, kar je nekoč bila.😆
    Tvojo odločitev odločno podpiram vse dokler bo tu še kaj zanimivega za prebrat, ne pa tako kot pri nekaterih šajsastih blogerjih, ki po mesec ali dva ne napišejo niti živjo. Bedniki!😉

