Petkovo … grilanje. No: peka na žaru. Pravzaprav v ponvi za peko na žaru.

S samo meni lastno, nepodkoračljivo hitrostjo sem prejšnji petek odkrila užitke peke na žaru. Po domače grilanja.

Ko sem z lopatko in vilicami počasi obračala kos za kosom, sem se spraševala, ali mi že rastejo brki in ali mi bo žena kmalu prinesla domači špricer. Te stvari je treba početi tako, kot se šika.

V resnici seveda nimam žara, temveč samo eine poplige Grillpfanne. Od lidela.

Kljub temu je točno ta gril ponev povzročila prvo manjšo revolucijo v moji čedalje manj privlačni kuhinji na šest kvadratnih metrih: zelenjava ima dejansko drugačen okus, bel tofu končno sploh pridobi na okusu, vse skupaj pa tudi zgleda dobro.

Tudi Moj Oženjeni Sonestarš je ZA.


10 responses to “Petkovo … grilanje. No: peka na žaru. Pravzaprav v ponvi za peko na žaru.

