Ne da?

Prišla je pomlaaaad
Kakor vsakokraaat
To me veseliiii
Rožca pa brstiii

Preden kdo pomisli, da se mi je čisto _______ (vstavi po želji): ni se mi.

Ugotovila sem, da se z naraščajočo starostjo poveča tudi navdušenje nad pomladjo, to je vse.

Pomlad seveda nima veze z regratom ali mladim grahom


6 responses to “Ne da?

  • majcha

    Mhm, sem opazila…😉
    Tudi namenila misel ali dve drobljenju sendvičev v postelji…
    Kakor me rožce in ptički veselijo me pa robčki in srbenje in antihistaminiki nekaj manj. Hočem kakšno ploho, pa če se še tako bogokletno sliši.

    • alcessa

      Ah, ena od alergične večine … ni fajn, res je. Če bi bila jaz alergična, bi mi bilo lažje, ker itak ne grem ven (ups, mogoče pa sem, pa nimam časa opaziti? :-))

  • Cherry

    Looks like this flower is giving us the finger😉

