Der doofste Spruch dieses Jahres

“Und dann gucken wir was anderes. Nicht immer diese Leichengeschichten. Zuerst Dexter, dann The Game of Thrones … beim Mittagessen hören wir Cryptonomicon … und überall Leichen. Wir gucken dann Six Feet Under!”

“… ? Die Serie über ein Bestattungsunternehmen? Meinst du nicht auch, dass es da vor allem um Leichen geht?”

“Errrr ….😳 …”


4 responses to “Der doofste Spruch dieses Jahres

  • jzf

    Hm, če boš začela pisati samo v nemščini, me čaka še en jezikovni tečaj. Sicer pa sta me s Frišno spomnili na moje obsesivne nadaljevanke (pa ne ravno zaradi brhkih telesc, bognedaj trupel, tega sem se komaj privadila…) – Yes minister in Yes prime minister. STO let staro, ampak še vedno, še vedno tako zelo aktualno in zabavno! (british humour, pač)

  • jzf

    (še kak🙂 manjka zgoraj, ker se mi ta ideja v resnici niti ne zdi tako zgrešena – je vsaj dobra motivacija!)

  • alcessa

    Nö, moj namen ni pisanje v nemščini, samo tako je ratalo. Pa nekatere stvari se res zgubijo s prevodom, na primer Frühstücksfrettchen, ki izhaja iz Frühstücksbrettchen in moje nesposobnosti govorjenja: iz deske za zajtrk sem naredila desko za dihurja … Tudi o Hausfrauenehe težko kaj napišem v slovenščini, ker sem se z izrazom malce poigrala … je pač bil tak dan🙂

    Yes, Prime Minister … se spomnim. Zelo funny, res😀

  • Techka

    Prov kul je, da nemščino tudi takole spoznavam. Čeprav moram sem ter tja večkraat prelistati slovar (ok, v dobi modernizacije samo poklikam po računalniku ali netu🙂 )

