Ich kann nicht mehr.

Ich kann die Scheiß-Breivik-Fresse nicht mehr ertragen. Die ganze sinnentleerte, selbstgefällige Scheiß-Posirerei.

Berichterstattung, OK. Aber muss ich wirklich jeden Scheißtag die Scheißvisage gucken?

Ich kann nicht mehr.

Und der Scheiß hat gerade erst angefangen.


6 responses to “Ich kann nicht mehr.

  • Yemi

    emmm… glede na moje znanje nemščine… sem razumela predvsem “Scheiß”….5x … moje jasnovidne sposobnosti pravijo, da te ne preveva tih občutek radosti? in miru? in da nisi ‘eno z Naravo’?

  • jana zf

    Tudi mene zanima, zakaj že je treba predvajati posnetke tega mentalca (če se ne motim in je vmes nekje Breivik ;)), ves čas, vsak dan, kot da je to zdaj top novica dneva in tedna. Je ob tem res treba senzacionalističnega pristopa?! Mediji mi grejo zadnje čase res na bruhanje, resno razmišljam, da bi poslala dnevnoinformativne programe v k*** in brala samo še novice na spletu – selektivno seveda. To je že tumač.

    • alcessa

      Nič se ne motiš. Včeraj sem mimogrede (ker sem imela kup pametnejšega dela) ugotovila, da imam močno fobijo pred mediji, ker nekaj v meni ponori, ko vidim vizažo tega posranega psihopata, praznega in smrdečega kot navaden kup dreka.
      Mislm, a mu bo že končno nekdo razložil, da postaja plešast in debeluškast, kar pomeni, da je samo izmeček Narave, ne pa klen nordijski moški, zdravilo za družbo? Grrrrr

      • Bimbo

        Dvakrat sem se pogledal v ogledalo in obakrat ugotovil, da ustrezam tvojemu opisu. Da sem torej izmeček narave. Bi se kar fental, a imam občutek, da me bo nekaj družinskih članov malo pogrešalo. Zato bom še malo počakal.😈

        V bistvu sem hotel povedati, da se z vajino oceno medijev zelo strinjam. Ne smemo pa pozabiti, da so mediji vsaj po teoriji “zrcalo družbe”, o tej pa si dandanes ne moremo slikati kakšnih zelo rožnatih predstav, mar ne?

        • alcessa

          Oh jej, a zdaj se boš pa kar tako, brez potrebe identificiral?😈
          Zdi se mi, da ne rabim več nobenih zrcal, ki mi vsak dan pokažejo bolano naduti gobec tega zmedenega psihopata – ko si doživel enega, o njih veš dovolj, da ne rabiš izvedeti vsake podrobnosti. In večina od nas je že imela čast na tak ali drugačen način izvedeti, kako zgleda tovrstna duševna motnja in kako zelo si njeni nosilci želijo pozornosti😦

