Jagodni “tiramisu”

Med potepanjem na blogu Tukaj zdaj sem pogruntala, da bi Jozico H prav rada posnemala. Pa ne po obsegu trebuščka🙂, temveč mi je naredila lušte za jagodni tiramisu.

In potem?

Potem nisem natančno prebrala njenega recepta. Kar naenkrat sem hotela vedeti, kaj bi naredila, potem ko nekje preberem besedno zvezo “jagodni tiramisu”. Jagodni tiramisu?

No, potem sem najprej začela razmišljati, česa ne bi 🙂

Ne bi surovih jajc. Ne bi kave. Ne bi ruma. Ne bi preveč cukra. Ne bi kakava.

Ja hudiča-?!?!??!? Točno tako, na koncu sploh ni ratal tiramisu. Vseeno mu tako pravim.

Jagodni tiramisu.

Očistila sem 300 g svežih jagod in jih skupaj z nekaj žlicami rjavega sladkorja naseckala v pošastki št. 1, dodala sem jim malce češnjevega likerja in jih pustila stati.

Mascarpone (250 g) sem s pošastko št. 2 zmešala z malce sladke smetane in nekaj rjavega sladkorja ter ga pustila stati.

V 300 ml zavrete sladke smetane sem na hitro raztopila 100 g bele milke in jo pustila stati.

Potem sem oprala kozarce in jih obrisala.

V vsakega sem najprej dala 1 amarettino iz trgovine.

Čez keks sem prelila smetano s čokolado, samo do sredine višine keksa.

Nanj sem dala dve žlici mascarponeja in jagode, čez jagode pa sem potresla pšenične Popinose in jih prelila s smetano s čokolado.

Dala v hladilnik.

Lastna hvala in tako naprej: zadeva je veliko boljša kot pravi tiramisu. Kombinacija raztopljenega keksa, slastnega mascarponeja in jagod je enostavno kul.

 


6 responses to “Jagodni “tiramisu”

  • takapataka

    Jagodni tiramisu (čeprav skoraj nima nič skupnega s pravim tiramisujem (kofe, rum, jajca) razen bebe keksov (al pa še to ne) in stratigrafijo) je enostavno kul🙂 In to, da ga lahko po svojem okusu malo tako, malo drugače… Men še zdej trebuh raste, tako da pazi na količino😀

  • jana zf

    Tvoja jagodna zadeva je super – jaz sem navdušena nad amarettini in kakršna koli kombinacija z mascarponejem in smetano (pri meni je te malo manj, ker nisem tolk fanica) in svežim sadjem je velika terna!🙂 Si mi dala dobro idejo za prihajajočo “spešl” večerjo, samo upam, da uspem kje dobit bolj okusne in aromatične jagode (še ni tisti pravi čas, ampak želja je večja!).

    Ps: Tapravi tiramisu imam pa rada res tak ornk kavni in šarf, sploh ne sladek, ampak ga ne morem jest prepogosto. Vedno pa samo v domači izdelavi (paranoja pred nesvežimi jajci pa to…).

    • alcessa

      Ja, najboljše od vsega je dejansko, da zadevo lahko narediš po trenutnem navdihu in ker so jagode in mascarpone tako neverjetna kombinacija, sploh z amarettini, tudi težko gre kaj narobe.
      Smetano sem dodala, ker sem “tiramisu” dajala v kozarce za viski, ki so zgoraj zoženi, pa bi mascarpone še težje spacala noter, če ne bi bil bolj … mehek. Zdaj sem kupila ta prave kozarce za majhne posladke in bom naslednjič mascarpone samo pocukrala, ker smetane ne rabi.
      Tiramisu je fajn tudi v originalni izvedbi, vendar je imel dragi pred kratkim eno črevesno zadevo, zato sem rekla, bom malce previdna v kuhinji, ker ga je stvar orank napadla (približno v istem času kot tvojo tamalo, btw). In tako sem potem črtala vse, kar bi bilo šarf za prebavo🙂

      Zdajle razmišljam, da bi vse skupaj ponovila z … rabarbaro!

  • jana zf

    Um, good luck with that (meni še ni uspelo najti všečnega recepta z rabarbaro – presladko vse…)!😉
    Ja, jagode, borovnice, ma vse te male rdeče/črne zadeve gredo krasno skupaj s sirčki (maskarpone, skuta, ricotta, smetana tudi, ampak res je ne maram jesti same…) ali pa zmešano skuta+navadni polnomastni jogurt – božansko!

    Uh, upam, da ste trebušne nadloge uspešno odpravili, pri nas je bil celo rotavirus, smo pred dnevi dobili še pisno potrdilo iz bolnice … težko sranje, ampak dobro, smo preživeli

