Juhe, juhce, juhice … :-)

Škoda, da sem se že pohvalila s tem, da obvladam absolutno najboljši način😳 priprave ponedeljkove juhe: 500-700 gramov zelenjave, 1 liter vode, največkrat malce sojine smetane in začimbe iz ayurvedske kuharice.

No, po novem v juho dam tudi kocke popraženega tofuja, saj kot športnika naravnost hrepeniva po več beljakovinah.

Tako sem zadnjič prvič kuhala juho iz … fenčla. Fenchela. Wikipedia pravi: Foeniculum vulgare. Navadni komarček. Nisem vedela.😯

Na malce prečiščenega masla sem popražila 3 (ja!) na kocke narezane kobule komarčka🙂 Potresla sem jih z malce materine dušice🙂 in posolila ter popoprala, nato pa sem vse skupaj zalila z vodo. Kuhala ene 15 minut, dodala smetano in zmešala s paličnim. Dodala še malce timijana in to je to. Juho sem postregla … s popraženimi kockami tofuja. Unega ta belega, ki ima okus samo po beljakovinah.

Opomba zame: naslednjič dodaj mičken nastrgane pomarančne lupine. Sedi, pet.

Naslednja prav tako dobra ponedeljkova juhca za kosilo je nastala iz sladkega krompirja, korenja in sveže bazilike, z majhnim curkom smetane, ravno toliko, da je.

Začimbe? Mleti koriander, rdeči čili v kosmičih, kumin, sol. Na kuhano juho pa sveža bazilika. Ah ja, in tofu. 400 g sladkega krompirja, 300 g korenja, 800 ml vode. Česar ne zmoreva za kosilo, z veseljem pojem za večerjo.


Comments are disabled.

