Wie soll das denn gehen?

Bei uns haben wir gerade 27 °C. Die zu erwartende Höchsttemperatur beträgt heute 30 °C.

Dasselbe gilt auch für den morgigen Tag.

Und dann soll es am Samstag unschlagbare 16 °C Höchsttemperatur geben.

Genauso am Sonntag. Ohne Regen.

Ist das ernst gemeint? Und kriegt man davon Gesundheitsbeschwerden? Mal sehen, ob ich wetterfühlig bin.


11 responses to “Wie soll das denn gehen?

  • jana zf

    Ne razumem prav dosti, ampak ja tole vreme je … blj. Najprej smo imeli hudo luno, zdaj nas bo še vreme vrglo iz tira. Ampak upam, dan nas po Zofki čaka malo več stalnosti.

  • Techka

    Ja, jutri bo tudi pri nas najbolj vroč dan tega tedna. Potem se bo pa shladilo. In to drastično!

    In potem naj človek pri takih nihanjih ostane zdrav in naj vreme nanj ne vpliva?!?!
    Težko, težko,…

  • alcessa

    Ravnokar so potrdili: danes 31 stopinj Celzija in toča, jutri 15 in nevarnost zmrzali ponoči. Jao Zofka, kaj delaš?🙂

    Pojma nimam, ali sem vremensko (zelo) občutljiva, obstaja pa zelo velika možnost, da bom to zdaj ugotovila …

  • Nina

    Jaz sem pa zelo vesela, da so paradižniki še vedno na varnem v moji pisarni🙂

    • alcessa

      Joj, jih imaš v lončku? A to deluje? Boš kaj napisala o tem? A veš, da nisem spregledala zadnjega zapisa?🙂

      • Nina

        Po moje bom res kaj napisala o tem, ja😀 Zaenkrat so še v lončku (koritu?), naslednji teden gredo pa v svet😀
        Heh, a veš, imam občasno prebliske in bi pogosteje kaj napisala, pa pri računalniku nimam časa, na tulifonu pa nekaj časa ni bilo mogoče pisati🙂

        • alcessa

          Odkar sem se odločila, da pišem samo, kadar imam čas, zadeva veliko bolje poteka – čas pa imam, kadar sem zaključila z enim besedilom, pa ne grem takoj na novega. Ker najbrž tvoje delo ni samo tipkanje v lastni pisarni, tudi časa nimaš ravno v izobilju🙂

          Kako diplomska?

          • Nina

            O besedi na d bova kdaj drugič😉
            Ja, res malo drugače razporejam čas, pa vendar trenutno poteka skoraj izključno v pisarni. In bi visela pred računalnikom prav ves čas, če se ne bi zavestno odtrgala😉

  • alcessa

    A se nisva zmenili, da boš kmalu iplomirala?😈

    Računalniki so kar magnetni, ja. Mene včasih kar oči bolijo, še dobro, da dohtar vsake toliko potrdi, da so zdrave …

    • Nina

      Sva se, jasno. Pa bova o podrobnostih zasebno😀
      In nič bat, sem nadvse pridna in upoštevam tvoj nasvet😉

      • alcessa

        Uf, v redu. (prjatlca H. bi mi zdajle zgroženo rekla, da izigravam Mother Superior, jaz pa bi zgroženo priznala, da jo res – v resnici pa mi je samo všeč tema tvoje diplomske, kot sva se že menili)

