Hubby Does Asparagus On Sunday

(croissants with goat cheese, chestnuts, Ayurvedic sauce, cooked asparagus, some hazelnuts)


8 responses to “Hubby Does Asparagus On Sunday

  • Techka

    Rogljički so bili pa kakšno minuto preveč v pečici, a?!🙂 Izgleda slastno. Verjamem, da je bilo…

    • alcessa

      ja, mičken pa res🙂 – ogrevali so se v pečici pri 70 stopinjah, skupaj s krožnikom in kostanji, medtem ko se je prvič (neuspešno) in drugič (uspešno) delala omaka … Vseeno so bili dobri, samo tanka zgornja plast je malce preveč zapečena. niso pa bili grenki zaradi tega …

  • Techka

    2x sta delala omako? Kaj pa je v njej? A kostanj sta pa samo pogrela?

    Jaz današnjega piknika nisem nič slikala, da bi se lahko pohvalila…😦 Ampak je bilo zlo dobro!

    • alcessa

      Na prečiščenem maslu popražene začimbe in par stvari, potem pa jogurt – mož je delal sam, nakar začne kleti, da v jogurtu nastajajo kosmiči zaradi segrevanja in limonine lupine, pa sem mu svetovala, da naj omako vrže vstran in naredi enako, vendar s smetano. Šele pozneje sva se spomnila, da je pri najinem najljubšem Pakistancu jogurtova omaka tudi vedno nakosmičena, pa vseeno dobra, tako da bi to lahko bil kar namen zadeve …😆

      Kostanji so iz folije, ja, in jih je treba na kratko zavreti. Imava pa še surove, v zamrzovalniku.

  • Nina

    Baje bi morala uporabiti crème fraîche, če nočeta kosmičenja😉 Ampak sem vesela, da sta našla bolj enostavno rešitev😉
    Mmmm, šparglji❤ Odkar sem jih odkrila (priznam, bila sem skeptična, ker so tako čudne oblike – neka stebelca ali kaj :-O), sem njihova fenica😀

    • alcessa

      Po navadi imava doma sladko smetano, s katero vedno nekaj skuhava, krem freš pa skoraj nikoli – kriva je ayurvedska kuharica. To ti pripovedujem samo za to, ker gre za eno od tistih medkulturnih zadev: če bi mi v Sloveniji nekdo rekel Nuss (an. nut), bi bila mnenja, da hoče oreh, v Nemčiji bi od mene hotel lešnik. V Sloveniji je bila smetana (Sahne, cream) seveda kisla smetana, v Nemčiji je (v mojem lajfu) sladka smetana, vse druge vrste pa je treba natančno poimenovati …🙂

      Šparglji so res v redu, včasih jih kupim celo vložene v kozarcu🙂

      • Nina

        Ja, pa sem res pomislila na kislo smetano😀 No, tudi jaz nimam nikoli doma “krem freš” (je niti ni najbolj lahko dobiti, če se prav spomnim), je pa vedno kisla smetana, sladka za kuhanje in pogosto še sladka za stepanje. Pa jogurtov en kup😀
        Mhm, vloženi so tudi fajn – jih navadno fliknem v kakšno rižoto za popestritev🙂

        • alcessa

          Joj, sem pozabila dodati “sladko” zgoraj🙂

          Moji zadnji perverziji se reče kroglice mocarele, šparglji iz kozarca, vse skupaj potreseno z jedilnimi kvasovimi kosmiči in mičken zalito s sojino omako. JAO!
          Ko sem ugotovila, da pri nas ne prodajajo skoraj nobene vrste čipsa brez česna, sem morala najti nekaj drugega. Nezdravo slanega in umamijastega, se ve🙂 Cuker je za pusice 😆

