Mandatory Moose Manna

 


15 responses to “Mandatory Moose Manna

  • nika

    A prav vidim ali se notri skriva en šalam (glej zgornji desni kvadrant) in en cel strok česna (glej vodoravno linijo, levo)?

    • alcessa

      😆😆😆 … Toliko o moji prepričljivosti!

      Gre za čisto navaden dimljeni tofu (odkar ful športam, sem ful požrešna na tofu, na meso pa še vedno niti ne pomislim) in narezano kroglico mocarele (ena od mojih resnih strasti) – sliko sem pomanjšala, da ne bi kdo dobil izpada apetita.

      Čeprav: slike ogromne sklede solate sem do sedaj objavila že velikokrat, pa se komentarji po navadi gibljejo med “kopalke? dieta? čips? salama? česen?” …😈 Mogoče bi večja slika samo pri meni povzročila neukrotljiv tok sline …

  • nika

    Hja, vidiš, kako smo tvoji bravci predvidljivi…
    Ne, tok sline ne samo pri tebi, a, a!

  • Mavrična

    Vidim, da se tu še vedno dobro je in se dobro ima🙂 Po stotih letih lep pozdrav od Špelce, Mavrične al pač kar sem …😉

    • alcessa

      Mavrična Špelca, dobrodošla. Prejle sem razmišljala, da sem nekje aprila imela 6 obletnico bloga – malo je stvari, ki bi jih tako konsistentno počela leta in leta … Upam, da se tudi ti imaš dobro?

      • Mavrična

        Delam, delam, delam kot zamorc poje Jani Kovačič, jaz pa z njim – v glavnem me okupira delo (celoletni projekt v mojem mestu, ki privablja na tisoče obiskovalcev), tako da bom drugo leto spala, pisala redno blog in vse ostalo, hehhe. sem pa dobro. Uh, če bi jaz prvega bloga ne izbrisala, bi že imela lepo obletnico, tako pa … sem na obrokih, malo tu, malo tam😉 pa spet si jemljem toliko časa, da bom lahko vsaj od lasa do časa kaj prebrala in napisala … sem že resno pogrešala to.

  • frišna

    …. chopped saladas so right now moja obsesija, kar ravno prav pride, ker če bi me maja napadla sla po zaseki s klobaso, bi si kopalke lahko kot uhane obesila okoli ušes

    • alcessa

      😆 …😆 … A veš, ena od stvari, ki se jih na sliki ne vidi, je dejstvo, da je v moji solati 1 kuhano jajce in velik kup kuhanega krompirja (moja obsesija) …

  • Techka

    He he, jst mam tud take sledice…🙂

    Solate so pa fajn zadeve. Seveda z bučnim oljem (brez ne gre, navaden ali oliven je pa zdaj na solati že zanič).

  • Techka

    sledice = skledice

  • Techka

    Ja, jaz pa imam 6 srednje velikih in 6 malih. Največje take pa nimam.

    Čak mal, a to si vse sama popapala?

