Midlife Crisis

Now happening in a place near you:

“I WANT DREADLOCKS!!!!! LIKE: NOW!!!!!!!”

EDIT: I WANT RED LOCKS!!!!!!!! RIGHT NOW!!!!!


22 responses to “Midlife Crisis

  • frišna

    just wait till the afternoon.
    No need to do another thing.

  • Techka

    If you get dreadlocks, you will be sorry very soon. So wait a little more and this idea will pass.

    Midlife crisis will also pass.🙂 Just wait…

  • kitty

    Kdo smo mi, da ti bomo branili? Malce za pokušino http://saturatedcanary.blogspot.com/2011/05/dreading-it-part1.html (in linki za špendavat šolde)

  • Nina

    No, rdeča je vsekakor lažje izvedljiva kot “dredi” – sploh, ker bi iz tvojih naravnih las nastali parcentimetrski dredki😀 So pa v bistvu čist fajn zadeva, če jih pravilno vzdržuješ, popravljaš, čistiš … To pa zahteva kar nekaj časa in dela🙂
    Mi je pa všeč tale tvoja nova pričeska, zmehča te🙂 (kar je meni všeč, ker se mi zdiš bolj mehka, kot so po navadi tvoje frizure😛 )

    • alcessa

      Oh, še en razlog več za ne jih met: z lasmi se (dokazano, ne da) ne ukvarjam. Enkrat na dan jih počešem in to bi bilo to.

      Čaka me obisk pri frizerju, da zadevo malce oblikuje, tudi meni je dolžina všeč, je pa res, da trdota in mehkoba do sedaj nista bili kategoriji, ki bi ju uporabljala zase: na primer zato, ker se pri objavljenih fotkah trudim skriti podbradek (do sedaj), pa zato, ker imam zelo ženstveno postavo🙂 in potem v bistvu ne verjamem, da zelo kratka frizura kaj spremeni glede moje vsesplošne mehkobe. No, v resnici ne vem, ker se premalo ukvarjam s svojo podobo in tudi fotk nimam preveč, da bi te zadeve ocenila🙂. Vsekakor bi bilo bolj primerno, če bi folk takoj pomislil, da ima opravka z oštro prepametnjakinjo kot pa mehko vsedopustnico – če ne drugega, mi vsaj ne bi vsake toliko jemali denarja🙂

      • Nina

        Uvodna opomba: tole sem spisala že zjutraj, pa potem pozabila poslati😀

        Imam občutek, da si za kanček preveč obremenjena s svojo ženstveno postavo😉 A veš, pomemben je tvoj nastop, ne navidezna mehkoba😉
        Jaz sebe ne prenesem s kratkimi lasmi (sem poskusila večkrat, pa mi kratki lasje preveč poudarijo vse napake na obrazu), za to, da so lepi, pa prav tako ne namenjam kakšnega posebnega truda😀 En malo kvalitetnejši šampon pa fen pa je🙂

        • alcessa

          Joj, v tem primeru zbujam napačen vtis … Oseba, ki se skriva za alcesso, je povsem zadovoljna s svojo frizuro in postavo, z njima se tudi preveč ne ukvarja (razen glede športa).
          Problem je drugje: gre za 2 trivialni temi, na kateri brez težav kakšno bleknem, kar tako, ker paše čvekati in je verjetnost, da bo še kdo drugi prispeval kaj zabavnega ali zanimivega, precej velika. Obstajajo tudi vsakodnevne teme, ki me veliko bolj zanimajo, pa ne morem pisati o njih, ker nočem preveč razkrivati.

          Sori za tole zavajanje, ma blogerji smo tudi pripovedovalci zgodbic, ne samo poročevalci svojega lajfa. V slabih starih časih bi hudičevo pazila, kaj pripovedujem bakicam na vasi in bi jim v obiranje ponudila kakšno slabšalno dejstvo o sebi, da se ne osredotočajo na druga, na internetu pa se sploh nenehno pretvarjam.

          Je pa res, da sem bolj mehek tip človeka, z dolgim jezikom😀

          O šamponih sva se že pogovarjali, ne da? Nekaj se spomnim … O bio zadevah, se mi zdi.

        • Nina

          Heh, a veš, občasno omeniš takole mimogrede tole svojo postavo, potem si pa ljudje z bujno domišljijo marsikaj domišljamo😀
          Ne, o šamponih pa res še ne – in ne povem, ker je tako zelo ne-bio in ne-eko, da mi je kar nerodno🙂 Sem se trudila z več eko šamponi in imela na glavi … slamo🙂

          • alcessa

            Ma ja: naj se še enkrat opravičim. V bistvu je včasih v stvareh na mojem blogu veliko, včasih le malce resnice, včasih samo nakladam, konec koncev sem sama odgovorna za zmedo, ki jo tako ustvarjam. A veš, doma tudi skoz pleteničim glede svoje velike riti, vendar to počnem, kadar nujno rabim razlog za smeh (= vsak dan) in potem rečem kakšno debelo in mož mora zagotavljati, da nisem, pa se spet smejiva. In če mu ne rata pravočasno zatrditi, da nisem debela ali neumna, se smejiva dvojno, ker se potem pretvarjam, da sem ga ujela … Mnja, starčki pač mamo svoje fore, s katerimi se žicamo😳

            Pri šamponih ga res ni recepta, ki bi deloval za vse, tudi ne takega za vedno, samo nekaj se mi je zdelo … ah, o kremah za roke sva se menili! Ne da?

            • Nina

              Res je🙂 Pa o detergentih tudi? Mah, 90 % čistil in kozmetike v naši bajti je eko, ampak pri šamponu se pa ustavi … Se tolažim, da je v povprečju vendarle bolje kot marsikje drugje😳

              • alcessa

                Šampon ni trivialna zadeva: jaz še vedno vzamem takega, ki mi ne matra las, tisto z eko ali bio je … drugorazredna tema. Pri pralnih praških bi z veseljem vedno uporabljala tekoči Ekover, pa ne gre: moževe T-majice po pranju zgledajo uničene, ker zadeva deformira elastične nitke v patentih. Torej imam doma obe vrsti pralnega sredstva in Ekover uporabljam za posteljnino … Ah ja, pragmatičnost je vse, ne da?

  • alcessa

    Pozabila sem navesti najpomembnejši razlog, zakaj so zelo kratki lasje boljša ideja: ker 4-krat na teden … športam in se pri tem zmočijo, jih tudi 4-krat na teden operem, potem pa sušim na zraku. Ker to počnem zvečer, moram čakati, da se posušijo ali fenati, preden grem spat. Pa nič niso hvaležni za pogosto pranje, čeprav so brez njega resnično nevzdržni (potenje), upam, da bo striženje konic kaj pomagalo.

  • Techka

    Že imaš potem novo frizuro?🙂

  • Techka

    Pa bo kmalu?
    🙂

