Sunday’s Got A Slave …

 

 


8 responses to “Sunday’s Got A Slave …

  • Techka

    Mmmm, razkriješ še kaj je to.🙂
    Izgleda namreč odlično.

    • alcessa

      Tak bolj šarf curry, s čilijem, kokosom, krompirjem, rozinami, jabolkom, bučko, indijskimi oreški in pomarančo … Mogoče se še kaj skriva v njem, ne vem🙂

      (na spodnji sliki se nisem mogla upreti olupku od zgoraj uporabljene in do konca pojedene pomaranče)

  • Techka

    Na spodnji fotki sem jaz videla nek zavitek iz testa, pa malo pomaranče je zraven, pa tuhtala sem, kaj je tista masa na sredini, ki tako lepo štrli ven. Joj, zdaj ko si pa povedala, pa tudi jaz vidim olupek pomaranče.🙂

    In kaj bo na jedilniku danes? Rabim kakšno idejo…🙂

    • alcessa

      Danes bom jedla sama: juho iz bučk. Kot po navadi bom malce popražila nekaj začimb po navdihu, 1 na tanko narezan krompir in bučko, zalila z vročo vodo, malce kuhala, dodala sojino smetano, speštala, pa bo.

  • Techka

    Ideja ni slaba. Samo jaz bi rabila še kaj za zraven poleg juhice. Ker moj sestradanko cel dan nič ne je in pride domov zelo lačen… Maš še kakšno idejo, kaj za zraven?!🙂

    • alcessa

      Pogosto naredim “debelo omleto”: 2 jajci, malce radenske, dovolj čičerikine (ali druge) moke, da nastane gladko testo, malce soli. Pustim stati 15 minut, potem naoljim večjo ponev z višjimi stenami in vso testo vlijem vanjo in pokrijem. Ko se spodaj strdi, debelo omleto obrnem. Če je premehka, jo narežem na šestine in obrnem vsako od njih. Pečem jo s pokrovom na loncu, da se tudi zgoraj “zaduši”. Zraven jeva, kar kdo hoče: mož ima rad sladke zadeve ali tahin, meni pa pašejo dušeni šampinjoni in parmezan …

  • Yemi

    Sunday’s got a slave
    Monday’s got one too….

  • Techka

    Hvala za idejo!
    Mogoče pa res skuham kaj takega…😉

