Ker se peni.

Pa ne da bi si kdaj želela česa takega kot pijačo, ki me bo osveževala celo poletje … Kaj takega si želijo samo v reklamah.

Poletje je sicer kar nekam ekstremna stvar, ki včasih povzroči, da si poiščemo nekaj čisto novega, vendar se pri pijači pač nikoli ne trudim. Mineralna voda vsak dan in to je to.

No, letos sva začela kupovati takšno z več magnezija. In ne: za nič na svetu ne bom raje pila vode iz pipe. Ta je namreč priključena na svinčene vodovodne cevi.

Letos sem torej nehote našla pijačo, ki si jo vsak dan z veseljem privoščim poleg mineralne vode. Vsak dan eno flaško, za užitek. Po športu.

Brezalkoholno pivo.

Seveda Nemci znajo narediti tudi tega.

– – –

Včeraj sem v našem naselju doživela Molćanje Hrvatov. Kar zrak so odstranjevali iz okolice s svojim vzdihovanjem. Zaman. Škoda.


13 responses to “Ker se peni.

  • Techka

    Meni pa pivo ni dobro. Čeprav, kamorkoli grem, poiskusim tudi lokalno pivo.🙂

    • alcessa

      Meni so všeč zadeve z grenkim okusom, pivo pa sploh. Ker me alkoholno največkrat uspava, se ga velikokrat kar izogibam, brezalkoholno pa je na srečo brez stranskih učinkov …
      A je potem kje kakšno lokalno pivo, za katerega se spomniš, da ti je bilo všeč?

      • Techka

        Dublin – Guinness🙂 Ta je bil zmagovalec. Čeprav se je bilo treba najprej privaditi na okus. Ko sem se, sem pa poznala tudi že odgovor na vprašanje “What’s the time?” . Odg: “It’s Guinness time” in zaviješ v prvi pub…😉

  • Tina.

    Ni ga cez dobro pivo, sploh poleti. Trenutno je moj favorit Buffalo Kölsch.🙂 Pa Radensko si privosciva ob vecerji vsak dan.

    • alcessa

      Ha ha, sem ti že enkrat mislila napisati, da je v Nemčiji Kölsch zmerljivka za slabo pivo, pa ti nisem želela pokvariti užitka (moj mož sicer pravi, da gre za čisto dobro pivo, najbrž so zmerljivko izumili sosedi, ki pijejo kaj drugega … )
      Ja, pivo je res v redu … Čez vikend sem si privoščila enega RES jakega (7,8 % alk.), pa sem se potem vso nedeljo borila s posledicami, zato bom zdajle malce počakala na naslednjega z alkoholom …

      • Tina.

        Haha. To, kar si drugi mislijo, meni res ne kvari uzitka, sploh ce je meni dobro in okej.😉 Ta nas Kölsch je prav super. In tudi sicer imam jaz rada bolj take lagerje in to.

        • Tina.

          Tam za sploh mora biti vejica, ne? Ups. :blush:

          • alcessa

            Ah … strahec zaradi jezikovno stroge losulje?😆 Hecam te: za sploh ni nujno potrebna vejica, ker zadevo lahko označiš za pomensko tesno povezavo veznika ČE in modifikatorja sploh (na Novi besedi najdeš obe možnosti …)

            • Tina.

              Nimam straha pred tabo, samo sram me je, kako mi slovenscina pesa.😦 Hvala za povezavo!

              • alcessa

                🙂 (mene se itak nihče ne boji) Rekla bi, da nas za našo slovenščino velikokrat po malem skrbi, vendar je najbolje to skrb vsake toliko izkoristiti predvsem za iskanje odgovorov (na kakršen koli način), kot neke vrste luknjico, ki zazeva, pa bi jo radi napolnili.
                Poleg truda k čedalje boljši slovenščini pa se meni osebno zdi absolutno nujno biti (redno in v manjšem obsegu)sloppy na vseh področjih – namreč zato, ker je tako velik del mojega življenja posvečen trudu za doseganje totalne perfektnosti, da kot oseba sploh ne bi preživela, če ne bi istočasno imela tudi manjših prostorov za biti povsem nedosledna, nerodna, nenatančna … In tudi pri slovenščini si to smemo kdaj dovoliti. Sploh na mojem blogu, kjer že v programu piše, da sem tudi sama predvsem eno: skozi grmovje drveča losulja.

              • Tina.

                Haha, no, me veseli, da se te ne rabim bati in da si lahko tukaj privoscim napake.

                Se mi zdi, da sem ti ze enkrat omenjala, kaj mene najbolj jezi. In sicer to, da sem nekoc slovenscino obvladala u nulo, zdaj, po devetih letih v ZDA, pa sama delam iste napake, iz katerih sem se vcasih delala norca.

                Ko koncam s tem doktoratom, bom mogoce spet imela cas, da bom redno brala leposlovje tudi v slovenscini.

  • Ruth*

    Ah, Guinness. Odlična izbira, čeprav poleti paše pivo s sadjem – madžari imajo odlično pivo s hruško. Soproni körte. Mljac, mljac. Vendar se mi dozdeva, da se ga bom naveličala, ker ga pijem tako pogosto. ;))

    • alcessa

      Sliši se krasno: pivo s hruško. Ja, velikokrat se je bolje omejiti, da užitek dlje traja, jaz se res serijsko naveličam stvari, s katerimi pretiravam …

