I Get It.

Maybe Project Europe really isn’t working, as such.😯

The way the Portuguese and the Czechs are pushing each other around and to the ground, one would think they have a war going on.

And poor Greeks will be watched by Terminator Merkel herself tomorrow …😯


4 responses to “I Get It.

  • Techka

    Ti si pa res čist v fuzbal padla…🙂

  • Techka

    Potem nas je pa res zelo malo takih, ki tega ne delamo. No, verjetno so “krivi” tudi naši partnerji malo, ker jim ni do nogometa. In tako mi je tudi všeč.

    Še F1 ukinejo, pa bo svet še lepši…🙂
    Tole zadnje je samo šala.😉

    • alcessa

      Moj mož niti slišati noče za nogomet …🙂 (jaz tudi nisem poznavalka ali fenica, poleti mi samo malce ven udarjajo hormoni in ker živim na vasi, kjer malo dogaja, se potolažim s sponzoriranim dirkanjem enajsteric po televizijski travi in upanjem, da bo na koncu kateri od fantov slekel majico🙂 Tudi Evrovizijo gledam iz istega razloga – je kar neki in potem nekdo zmaga, jaz pa grem naročit komade, ki so primerni za skakanje po crosstrainerju… Cenena zabava za vaščane z dolgimi delovniki, kadar ne berejo knjig)

      F1 bi pa res lahko ukinili …

