In the Orthodox Monastery Uusi Valamo

(AKA New Valamo)


3 responses to “In the Orthodox Monastery Uusi Valamo

  • Techka

    Tale samostan mi pa ni tok zlo všeč…

    Kje sta še bla?🙂

    • alcessa

      Meni načeloma te zadeve tudi niso, tudi cerkve le redkokdaj, ma včasih se da narediti dobre fotke, v tem samostanu sva tudi precej dobro jedla (bife)🙂. Bila sva na razstavi v deloma podzemni galeriji Retretti, ki se meni zdi eden od vrhuncev kulturne ponudbe na Finskem, pa ni dovoljeno fotografirati, sploh. Bila sva v Carelicumu, ki je muzej Karelije, pa v muzejih redko narediš dobre fotke, ki bi koga zanimale. V Helsinkih, ma samo dve uri, vse dobre fotke sem naredila že lani🙂 Vse ostalo pa narava … veslanje v Kolovesiju, pohodi na Koli in v nacionalnem parku Patvinsuo, kjer poleg losov živijo medvedi … Nekaj fotk sem objavila v prvem zapisu, ostale sledijo. Ta del dopusta se mi je potem res z vso silo usedel v srce… Zelo. In upam, da nevihte v nedeljo ne bodo prehude, da greva v hribe. V Rheinland-Pfalz, s Simonom menda pokrajino že malce poznata🙂

      (btw, dobra stran sinov je, da so mogoče bolj pripravljeni vsepovsod iti zraven :-))

  • Techka

    Ne bo dežja… ker moramo mi na sprehod🙂
    Čeprav vremenoslovci poslabšanje napovedujejo tudi za naše kraje😦 Tako da bosta lahko šla v hribe… ja, Pfalz malo poznava, ampak precejšen del naju še čaka. Mogoče že naslednje prvomajske praznike…🙂

    (aha, mogoče res…)🙂

