Friday’s Sweety

Looks good to me:

Recipe? HERE. THX, Ms. Retailtherapist!

Taste? Don’t know yet, it is still too warm to try. But I’ll let you know.

More cake? HERE. At Sandra’s, of course.🙂


9 responses to “Friday’s Sweety

  • Sandra

    Em … Da, cel kos sem pojedla sama. :blush:

    • alcessa

      I did🙂 And I love the taste! Actually, I was eating a similar cake somewhere in Finland a few weeks ago and I declared to my hubby I wanted to be able to make such a fruit cake, too. Which is where your recipe steps in …

  • Techka

    Hm…jst bi tud kakšno tortico… Samo se mi v tej vročini sploh ne da ustvarjat. Je rogljiček ob (brezkofeinski) kavi prav tako dober…🙂

    • alcessa

      Prav imaš, še prejšnji teden je bilo prevroče za tortice🙂 Včeraj sem sploh trpela (v soboto pohod po Pfalški, včeraj pa delo😦 ), danes pa končno dežuje in kolača ni več …

  • Techka

    DEŽUJE?!?!?!?!
    Oooo, ko bi pri nas deževalo in shladilo to vročino… Pa dežja vremenoslovci sploh ne omenjajo. Samo s temperaturami nad 30°C “grozijo”…

    In pol naj človek hodi na sprehode v tej vročini?!?

    U Ž I V A J ! ! ! …ob kolačih, torticah, rogljičkih…🙂 in v dežju!!!

    • alcessa

      Ja, ful je pasalo. Kar telesno stanje se mi je spremenilo, hitro in opazno. Danes tudi ni ravno poletno vreme … Upam, da kmalu pride do vas.

  • Techka

    Ja, danes je tudi pri nas MALCE bolj oblačno, tako da ni tiste hude vročine. Ampak o dežju pa še vedno ni ne duha in sluha.

