Včasih res prehitro razmišljam. :-)

“Ooo, jaz bi tudi kontaktne leče.”

Sem izjavila prejšnjo soboto, bližje svojemu štiridesetemu, kot bi bilo dobro zame. In zakaj v soboto? Ker je to prvič, da sem pomislila, da bi očala med veslanjem in hribolazenjem zamenjala za kontaktne.

Od kdaj neprekinjeno nosim očala? Od začetka dvatisočih, pa tudi že pred tem kar nekaj daljših obdobij.

Zakaj sem šele zdaj pomislila na kontaktne leče?

Ja nu, ker sem tako neverjetno hitra.

In ker sem na dopustu spraskala stekelce, sanjaseminekjeinkako, ampak je že drugič v enem letu. In to stane.😦

Pojma nimam, kdaj mi bo uspelo prilesti do optika. Upam, da ne bom že na vratih priznala, da mi je to prvi put.😳


19 responses to “Včasih res prehitro razmišljam. :-)

  • Nika

    Ja no… Bolje pozno kot nikoli. Sploh pa očala niso samo pripomoček, ampak še vse kaj drugega.

    • alcessa

      He he, dobra tolažba. No, kar se pripomočka tiče, imaš tudi prav: ker jih VEDNO nosim, pač ne vem, da jih imam na nosu, istočasno pa se nisem več vajena videti brez.

      In ker imam haj tek plastična namesto steklenih stekelc, se zgleda razpraskajo kar sama od sebe – da sem tako prisiljena kupit nove (to funkcijo optiki vgradijo zastonj🙂 )

      • Mavrična

        heh, so tudi modni dodatek. Aha, nisi se več vajena videti brez njih? Hm, se spomnim, kako mi je včasih kdo videti čudno, nenavadno, potem pa ugotovim, da je samo snel očala, ki jih sicer nonstop nosi – kak se navadimo na nek videz??!?!? In uh, jaz bi tud morala malo k optiku, se mi zdi, da slabše vidim… grr

  • PF

    Meni so očala zelo všeč in – ne me razumeti narobe, prosim ampak bolj: nikoli nismo zadovoljni s tem, kar imamo – res se veselim, da jih bom lahko enkrat nataknila na nos in bolj resno pogledala v gradivo ali ekran.😉

    • alcessa

      Se bojiš, da pri delu ne zgledaš dovolj resno?😆

      Leče rabim samo za veslanje in hribolazenje, drugače pa še vedno očala, ker sem jih vajena – ko bom za ful keša dobila novo stekelce, se ve😦

    • Nina

      PF, če si želiš le bolj resno zreti v svet, dobiš okvirje z navadnimi stekli že za drobiž (na oddelkih z modnimi dodatki).😀

  • gašper

    da ti bo enostavnejše, tukaj ti brezplačno dostavijo kontaktne leče na dom.
    http://www.moje-lece.si/

  • Nika

    He, he, včasih smo lahko tudi potrošniki malo v plusu, a ne? ,)

    • alcessa

      🙂 … Enkrat sem na iBeju zadela pas, stal je 1 evro. Ravno takrat so prepovedali zaračunavanje stroškov pošiljanja pri modnih dodatkih, zato zanje nisem plačala nič, pač pa je lastnik pasa za pošiljanje plačal najmanj 2,30 ojrota😀

      • Nina

        iBej je tudi za nakupovanje leč kar dobra izbira😉 Cena dveh škatlic s poštnino vred je le za malenkost višja od cene ene škatlice pri nas. Seveda pa verjamem, da so že osnovne cene v Nemčiji nižje …

  • Nina

    Jaz imam strašno rada očala, ker sem za njimi tako fajn skrita😛 Jih pa nosim neprekinjeno že tako dolgo kot ti in si dam duška pri izboru okvirjev. Trenutni okvirji so strašno resni in umirjeni😀 Napol🙂
    Leče bi pa sicer rabila, pa se ne morem pripravit do tega, da bi nekaj vstavljala v oko (preko očesa?).

    • alcessa

      Pri meni so tudi pomemben del notranje samopodobe, ja. Kar se leč tiče, mož pravi, da dandanašnji prodajajo samo mehke in da ni lažjega, kot tisto majhno mehko zadevico vstaviti v oko. Odločila sem se, da mu verjamem.
      Škoda, da mi dioptrija ne dopušča vsaj občasnega bivanja v naravi brez vsega (temveč samo branje brez vsega), to bi bila najboljša alternativa …

      • Nina

        Ja, moj dragi tudi pravi, da je simpl k keks (tako tudi vem za cene an iBeju), ampak žal nisem dovolj pogumna …😀 No, mogoče čez par let😉

  • matilda

    heh, ja pa sem morala nova očalca kupita, ker sem tastara v smeti (skupaj s prazno kopalnično kramo) zabrisala:D in ugotovila, da mi ata ljuba državica prispeva celih 200 ojrov, ker sem tako slepa:D
    leče so keks, nosim jih že od 17 in sedaj se bližam meni (če potrebuješ kakšno mnenje, lepo besedo, nasvet … mi piši) leče imam v mezinčku

    • alcessa

      😆 kar v smeti … ker se ceniš, ne da? No, jaz sem si, kot se v severnem kapitalizmu spodobi, plačala zavarovanje očal (ker eno stekelce stane čez 100 ojrov), zato ga zdaj smem dati zamenjati za 30 % cene. Fensi okvirji ne pridejo v pošteh, sploh, je pa res, da imajo tudi za šrt vaščanke v redu ponudbo🙂 Ko bom končno uspela priti do očalarja in nabaviti leče, se ti javim, če mi kaj ne bo jasno …

