Perzeidi

Kadar si nekaj zelo želim videti, pa se stvar skriva pred mano, jo označim za neobstoječo. S tem jo seveda samo izzivam, da naj se mi končno pokaže, kaj pa drugega.🙂

Tako sem pred dvema letoma za neobstoječe označila Saturnove lune, dokler jih nisem imela čast opazovati skozi daljnogled, za kar se je posebej potrudil moj dragi (aka me ponoči odpeljal na osamljeni travnik in mi pokazal Saturn, potem pa sem eno za drugo odkrivala šibko sijoče lunice).

Letos sem tudi bila potolažena v zvezi z losi na Finskem, saj sem med vožnjo zagledala enega med kosilom. Absolutno najpomembnejša pa je bila potrditev, da Velike bobnarice dejansko obstajajo – v Siikalahtiju namreč.

No, tudi z zvezdnimi utrinki do sedaj nisem imela veliko sreče, najbrž zato, ker težko dolgo zdržim buljiti v nočno nebo. To seveda ne pomeni, da do včeraj nisem videla še nobenega, ma včeraj je možev sodelavec poskrbel za moj osebni rekord: vse radovedne je namreč povabil na kratek nočni sprehod, pokazal nam je nekaj ozvezdij in kmalu so se pojavili Perzeidi. Ob pol dveh zjutraj sem navdušena razlagala, da morava vajo kmalu ponoviti. Lepo je bilo.

(Mala bobnarica, Vogelpark Walsrode)


7 responses to “Perzeidi

