Vroče!

“Seveda vem, kdo je O. J. Simpson!” se je dragi pritožil nad mojim prejšnjim zapisom. “To je tip, ki je skupaj z Lesliejem Nielsenom igral v Goli pištoli!”

Zardim. Odkar sem prišla z dopusta, samo še garam, v prostem času pa proizvajam slabe približke realnosti.

Zapis sem popravila, za vsak slučaj pa potrjujem, da je Moj najboljši kuhar testenin ever. Zame. Vi pa si poiščite kar vsaka svojega!

Danes sem vsaj malce študirala (FUL zanimiva skripta), pa ne vem, če mi bo zneslo pripraviti se na izpit. Trpim. Ma delo ima prednost, sploh odkar so se gospodje finančni svetovalci poigrali z najinimi prihranki😦 in zmagali, za razliko od naju.

Jutri greva kolesarit. To seveda ni prav nobena branja vredna novica, ma … Jutri bo pri nas zapeklo do 38, občutenih 41. In midva vseeno greva kolesarit. Brez rekreacije ni dela, študija, smeha in lepega življenja.🙂


8 responses to “Vroče!

  • Tina.

    Kolesarjenje je edina rekreacija, pri kateri me vročina ne muči preveč, če le pazim, da dovolj pijem. Upam, da uživata/sta uživala!

    • Tina.

      PS–Pri nas je vročina končno pojenjala in imamo zdaj tako perfektno poletno (no, skoraj jesensko) vreme. Prijetne temperature in sonček.

  • alcessa

    Ja, moj mož je vztrajal, da geva na bicikl namesto v hribe in moram reči, da je imel prav. Bilo je SUPER (46 km). Res pa sem tudi pomislila nate in se spraševala, ali bi šla tečt pri tem vremenu … Mislim, da ne🙂
    Tudi pri nas naj bi vročina pojenjala v naslednjih dneh … mi je kar prirasla k srcu.

    • Tina.

      Ma, saj, keri norec bi pa šel tekat v takšnem?😉 No, razen, če živiš v podnebju, kjer nimaš izbire…

      Fajn, da je bilo super. In 46 km je fajn tura.

  • Techka

    46km? Pridna! Mene pa na kolo nikakor ne spravijo.🙂

    Vreme je pa pri nas še vedno precej poletno. Baje za teden, ki prihaja, napovedujejo vročinske rekorde. Uf, še nam bo vroče… Ampak, zdaj že lahko odštevam dneve do odhoda na morje!😉

    • alcessa

      Morje? Super ideja!

      Ob Renu je bolj ravno in kolesarske poti so dobre, tako da je vse skupaj resničen užitek…

      • Techka

        Tokrat gremo pa kar na “pravo” morje. Gremo po doooolgem času pogledat brate Hrvate.🙂
        Ren in njegove kolesarske poti pridejo na vrsto kako leto kasneje, ko bo mali že kolesaril sam. Ja, takrat se bom pa tudi jaz spravila na to reč – če bom sploh še znala. Ha ha ha!🙂

  • jana zf

    Zadnji stavek – podpišem, dvakrat!🙂 Super za vse (moža, testenine, kolesarjenje in še kaj)🙂

