Merkwürdige Einflüsse / Čudni vplivi

“Gottverdammt, schieb deinen Arsch hier rüber!”

Wie war ich? Wieso habe ich bei Arsch so gestottert? Er lacht: “Alles klar. Ich komme jetzt nach Hause.”

Nun, das muss noch geübt werden, bevor es so richtig knackig rüber kommt. Mir ist klar, wie gut eigentlich der Typ sein muss, der das Buch 1 der Dexter-Romane vorliest, da er eine so überzeugende Deborah hingekriegt hat. Die ich nicht besonders gut nachahmen kann.

Das erste Dexter-Buch finde ich noch in Ordnung, die nächsten drei nicht so gut wie den Film.

Aber üben sollte ich dennoch, Lachen ist sehr wichtig: “Gottverdammt!”

– – –

“Presneto, premakni že končno svojo rito sem!”

Kako zvenim? In zakaj sem pri riti tako zajecljala? Se že smeji: “Razumem. Kmalu pridem domov.”

No ja, malce bom še morala vaditi, preden mi bo ta stavek lepo gladko zdrsnil z jezika. Zdaj mi je jasno, kako dober mora v resnici biti tip, ki bere prvo knjigo o Dexterju, saj je njegova Deborah zelo prepričljiva. Jaz pa je ne znam tako dobro posnemati.

Prva knjiga o Dexterju se mi še zdi v redu, naslednje tri pa niso tako dobre kot film.

Vseeno moram še malce povaditi, smeh je zelo pomembna zadeva: “Presneto!”


5 responses to “Merkwürdige Einflüsse / Čudni vplivi

  • Techka

    Hmmmm…bom mogla prebrat ali pa pogledat Dexterja, da bom točno vedla o čem pišeš. Samo še čas moram najti.🙂

    • alcessa

      Mogoče prej preveriš vsebino? Gre namreč za masovnega morilca, ki ubija izključno zlikovce, Deborah pa je njegova sestra – policistka, ki nič ne ve … Krasna serija, ma menda ne za vse …

  • Techka

    Sej 1x si mi že naredila reklamo in v bistvu me vsebina ne odbija, ampak časa nikakor ne najdem. Ko zaspi Kung-Fu Panda, najraje zaspim tudi jaz.🙂

    • alcessa

      A, OK, to sem ti napisala, ker sem se spomnila, da je Bimbo zadevo preveril in rekel, da tega doma ne bodo gledali, ker imajo otroke … Nisem pa se spomnila, da sem ti Dexterja že pohvalila🙂

      Mislim, da trenutno snemajo zadnjo sezono, najbrž bo zadeva še kar nekaj časa na voljo, tako da: ti se kar naspi🙂

  • Techka

    Na voljo bo – če ne drugje pa na svetovnem spletu.🙂 Tako da bom zdaj res raje spala.😉

