Tell It To My … Nose. AKA Moose Shopping Again. :-)

As it befits moose from small places hiding in their own office tundra most of their time I don’t really have any special abilities: you’d probably pay me not to sing, I speak ALL the foreign languages with an accent, kids would laugh at my drawings, (inline and ice) skaters would help me get up for the umpteenth time and china shop owners tend to lock their door at my approaching.

There is still one feature that has sort of overdone itself during the last few years in its development and that is my sense of smell.

POOR Moose! Just imagine: a veggie loving animal living in a country where sausages, garlic and meat are the most important things in the world. In our house, there are a few people who obviously can’t cook – don’t know how you can make shit out of meat with garlic but they do (I still remember how these things should really smell). So I suffer. Generally, if I complain about your abuse of garlic and onions, it is mostly because I have such problems with the stench (and not because you are eating the stuff) that even thinking of it, in combination with some well-known foods I also like, repulses me. A bit or two. Not too much. Just about enough to let you know.😈

Oh, before I forget to tell you about shopping: I stopped buying clothes on 01. 12. 2011. For 6 months even thinking of new clothes made me shudder in repulsion (no exaggeration here). Luckily, I can wear at home what I want and I don’t really need that much presentable stuff, but at some point I decided to think and wonder about my strong distaste. By means of analysis🙂 I found out it has 2 sources: I hate it when things just lie around unused and I cannot connect any experience, story or feeling with them. I hate the fact that I owe 3 fleece jackets but have never worn one of them outside, so it does not have a meaning for me, apart from the fact that it is grass green, a colour I love. And the other reason? You guessed it: the stench. Of cheap clothes bought online.😦

For quite some time my hubby has been developing a deep appreciation for natural fibres professionally made into good clothes and at some point, I decided to buy some underwear made of organic cotton, too. At an online shop that has been proved by independent organisations to provide The Real Thing. Like: No animals, people or plants suffered in the process. I loved the things instantly and wear them every day ever since. Next, I decided to stock up on some basics: shirts and pullovers, mostly. And do away with all those polyester Stinks in my wardrobe. I didn’t buy too many, that would be stupid – I still work at home and wear things that were washed often enough not to stink.

But with that, I did end my No Shopping Period after 6 months and will introduce the next one at some later time. I think I am generally done with cheap clothing. I know now that I MUCH prefer 2 organic cotton pullovers to 16 latest fashion polyester ones (and thus A Snob Moose was born).🙂

Now, about that garlic in your food-😆


11 responses to “Tell It To My … Nose. AKA Moose Shopping Again. :-)

  • Techka

    Jaz se tudi izogibam čebuli in česnu. Vedno in povsod!🙂 Poznam pa ljudi, ki ga obožujejo. Ne rečem, da dodaš tega jedi MALO, ampak poznam ljudi, ki pretiravajo in dodajo ti dve začimbi vedno in povsod.

    Obleke pa…raje kupim kvalitetno, kot pa tist kar 3x opereš in moraš dat v smeti, ker niti slučajno ni podobno izdelku, ki si ga kupil.

    • alcessa

      Oooohhhh, ne morem verjeti.😯 Vau. Ne ješ česna in čebule? Res? Vau.😀

      V zadnjih 15 letih sem mi je nekajkrat spremenila teža in badžet, pa sem glede oblačil tipična ženska in jih imam rada. Najprej sem navalila na vse poceni zadeve, kar sem pač lahko, da zadostim nenasitnost (torej potrebo po različnih oblačilih za vse priložnosti), potem pa sem zadnje čase nehote začela razmišljati o študentskih letih, ko sem imela res malo cunjic, ma večinoma niti ne iz umetnih vlaken, pa sem jih imela vsako posebej rada, pa tiste ene benettonove kavbojke z razprodaje sem čislala ko svete … pa pulover iz Sportine, ki je vedno prišel na vrsto, pa marsovček (duffle coat) iz volne, zaradi katerega sem šla štopat v Italijo in se ga potem razveselila vsako zimo itd. itd. Saj veš. da ti ne naložim preveč.
      In tako se vračam v svojo mladost, bacam poliester in si vsa srečna ogledujem svoj novi bombaž in volno🙂

  • Techka

    ODLIČNO!!!! Tako je prav! Glede cunj.

    Česna in čebule pa res ne maram. A sem ful čudna? Edina stvar, kjer česen mora biti, se mi zdi, je špinača. Ampak še tam mora biti v zrnu, da ja kaj ne pregriznem.🙂

    Tud poper mi ne paše povsod, pa ga večina daje – spet – skoraj kamorkoli.🙂

    • alcessa

      Špinačo po navadi delam na “indijski” način, torej s kupom začimb iz ene ayurvedske knjige in je kar v redu. Večinoma pa niti nima tako izrazitega okusa, tako da je res treba kaj dodati. Ma najhuje je, ko v trgovini hočeš kupiti nekaj, kar ni osnovno živilo, na primer čips ali zmrznjeno pico, da bi vsaj enkrat pojedel nekaj nezdravega, pa je 100% v vseh notri česen. Tudi tam, kjer ni naveden (ali pa česnovi sorodniki, ki mi tudi ne ležijo) …

  • Techka

    Res, al kaj? V navadnem čipsu je česen? Za pico ne rečem, ampak čips? Joj, mogoče bom pa zdaj prebrala kakšno etiketo več.🙂

  • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

    🙂 Men je čebula ful dobra sam kaj ko me po njej nenormalno peče želodec, tako da največ jo pojem, ko jo dam na lističe pečeno z mladim krompirjem v pečico in iz nje nastaneje taki sladki pomfrijčki, ti mi ne škodujejo.
    Sovražim pa vonj ljudi po česnu. Pri nas v stolpnici jih je kar nekaj prekomernih uživalcev česnja in bog ne daj, da se z njimi znajdem v liftu! Ni mi jasno koliko ga pojedo, pomoje ne govorimo le o stroku na dan. BLJAK!
    Mojo mamo so nekoč odpeljali na urgenco, ker je imela nek žolčno- želodčni napad, ko so jedli školjke s fulll česna in odtakrat ga uporablja zgolj v prahu, ki je 10 x manj močan.
    Moram priznat, da pri meni slej ko prej propade en in drug , ker res šparam z njim.:)
    Aja, kar se pa cun tiče🙂, sem pa kovačeva kobila🙂.

    • alcessa

      Ja, če mi po čebuli ne bi bilo tako slabo, bi šlo. Pa pečena (kuhana itd.) je res kar v redu – prenesem tudi čips s šalotko, vsake kvatre … Jaz tudi ne razumem, zakaj ljudje soljudi matrajo s smradom po česnu … Ljek. Predvidevam, da ga ne maramo tisti, ki nam škodi, zakaj koli že … (česen in čebula itd. vsebujeta neke žveplove spojine, mogoče je problem v njih).

      A ti potem nisi oblačilni snob????!!!???🙂 Od vseh ljudi ravno ti?😀 … (ker res ful obvladaš, da ne bo nesporazuma)

      • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

        🙂 Oblačilni snob?
        Od nekdaj kupujem stvari, ki so mi všeč. Ampak navadno te niso zelo poceni.:)
        Npr. puhast zimski plašč mi razpada že kaki dve leti, ker sem ga kupila po rojstvu prvorojenke (ki bo to zimo stara 9 let), mogoče mi razpada že kako leto več😦 , pa že dve leti nisem našla primernega in ga nisem kupila. Aja pa 800€ mi je pa čist preveč za zimsko puhovko🙂 .
        Aja, pa ne maram šopinga, res ne! Najraje bi vse kupila prek spleta:)

        • alcessa

          Ja, zgoraj sem samo sebe označila za oblačilnega snoba, ker kar naenkrat kupujem ekološke zadeve, ki so malce dražje, pa jih ne nameravam kopičiti tako kot poceni zadeve, temveč bom presedlala na načelo “manj, pa dražje in kakovostno” (na svojem blogu si napisala, da poskušaš stranke prepričati, da je bolje zadeve šivati iz dobrega, dražjega blaga – sem mislila, da zase pa ne poskrbiš na enak način, ker si rekla, da je kovačeva kobila bosa :-)).
          Tudi eko zadeve kupujem po spletu, v živo sem oblačila nazadnje kupovala … HM.
          Drugače pa imam tudi jaz rada vedno ene in iste stvari, če so mi na splošno pri srcu. Kadar greva veslat, vedno vzamem iste zadeve in že to me vnaprej osreči🙂 (moja zimska puhovka je stala nekaj čez stotaka, kar je čisto dovolj za losa, ki skoraj nikoli ne gre ven) ….

