Getting serious, getting there.

I am supposed to bring all the four law books with me, for the exam in Stuttgart. I still haven’t decided whether this is a reason to worry or not.😀 I mean, apart from Bürgerliches Gesetzbuch I haven’t turned a page in any of them – I just got them. 


10 responses to “Getting serious, getting there.

  • Techka

    Ah, nič zato, če še nisi naštudirala vseh knjig. Glavno, da imaš res lepe flomastre!🙂

  • Techka

    🙂

    Jaz sem si ponavadi barvala z navadnimi barvicami. Je več barv in niso tako zelo močne.

    Če bi pa takrat imela take flomastre, potem bi barvice postavila takoj v kot.😉

  • alcessa

    🙂 V prvi rundi sem samo prebrala, potem sem si z normalnimi flomastri delala miselne vzorce na liste v posebej mapci, zdajle packam s fluroscentnimi (ZELO selektivno, samo bistva), v zadnji rundi pa bom … brala tudi besedila v zakonih na sliki. To namreč pričakujejo do mene. Potem bom preverila še prejšnje izpite … Sem piflarca or what?😀

  • Techka

    Pri toliko rundah boš pa 100% naredila tale izpit.🙂 Huda piflarca!

    • alcessa

      Prva runda je bila na začetku aprila, potem pa dolgo nič …

      Ravnokar zaključujem velik projekt in če ne bo nihče več navalil, bom imela ta teden še nekaj časa za piflanje. Upam.
      Največji problem je v tem, da je pravo strokovno področje, o katerem nimam pojma, zato se je vsega treba učiti od začetka in zdaj je pravi čas za osvajanje osnov, ki pa jih je ogromno, jasno.

  • Techka

    Ja, pravo je kar nekaj. Pa še tako zelo podobno je vse skupaj, da na koncu sploh ne veš kaj je prav in kaj ne, če se res ne poglobiš v zadevo. Vsaj pri prometnem pravu je bilo tako – na koncu sem že vse pobrkala. ŠE dobro, da je bil samo 1 izpit.🙂

    • alcessa

      Si se tudi ti morala vsega naučiti na pamet? Po navadi se je pri študiju treba (nisem šla delat strokovnega izpita, zato mi je to ušlo) na pamet naučiti predpisov, ki veljajo za tvoje strokovno področje.

      Pri tem študiju se vsak drugi semester nameravam skriti v kakšnem ekonomskem predmetu – problem je edino v tem, da me tam čaka matematika …😆 Pa nekaj sanjam o knjigovodstvu … ne vem, če si res upam.

  • Techka

    Ne, na pamet se nam je bilo treba učiti le pri železniškem prometu, neke direktive – in takrat sem prvič plonkala in to direkt iz knjige. Sploh nisem razmišljala kaj pišem, in ker je bilo tega v knjigi celo stran, sem mogoče kakšno vrstico kiksnila. Ne vem.😉 Naredila sem. Zgleda nas je bilo veliko takih, ker profesor ni nič posumil. Ali pa ni hotel.🙂

