Thursday’s Got A Babe

(Morus bassanus)


8 responses to “Thursday’s Got A Babe

  • alcessa

    Se vidi, da mi je strmoglavec precej pri srcu, ne da (roza ozadje pa to)?🙂

  • nika

    Takle sramežljivo/romantični tiček je tole videti… Labod v strmoglavčevem perju?

    • alcessa

      Menda spada med bolj nerodne ptiče, ki jih ni težko ujeti🙂 Meni je bolj všeč od laboda, ker ima nekaj tako … starinsko lepega …

  • nika

    Nerodni ptiči so všeč tudi meni… Tudi labodi so precej nerodni… in zelo neumni: pred leti, ko sem živela v bližini jezera, sem nekega zelo mrzlega zimskega jutra opazila, da sta dva kar primrznila na led. Svašta!

  • Techka

    Tale je pa res lep. Lepši od laboda, ker ima natančne narisane črne črte…je ziher bil pred špeglom kaki 2 uri, preden se je pojavil v javnosti.🙂

    Labode pa velikokrat morajo pozimi reševati, ker zamrznejo… Mi je hudo, hkrati pa tudi zanimivo, kako da se ne spravijo iz vode preden v njej zamrznejo. So pa krasni v letu…

    • alcessa

      Ja, jaz tudi domnevam špegel🙂

      Ko smo šli zadnjič gledat zvezde in utrinke, nas je možev sodelavec naučil, katero ozvezdje je Labod. Takrat sem tudi sama pomislila, da ozvezdje paša in da so labodi v letu dejansko lepi🙂

