Hell, Yeah. I do.

Only for today, though. We are 10 now and want to go out for a change. Let’s see whether ze French can cook without garlic, non?

 


25 responses to “Hell, Yeah. I do.

  • Tina.

    Happy anniversary!
    Pa lepe viklerje maš.😉

    • alcessa

      Thank you, Tina. Na koncu sem imela, se citiram: “na glavi več las kot pameti v glavi”, potem pa so se malce polegli.

      Ah, in vprašanje vseh vprašanj: ne, Francozi ne kuhajo brez česna, tudi če se zmeniš, da bodo.😆 (ni mi bilo hudega)

  • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

    Čestitke!
    Si pa prava dolgolaska, da lahko “viklarje” uporabiš ;)!

    • alcessa

      Hvala. Ja, prav divje sem se razrastla, čas bo za frizerja🙂

      • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

        V tolažbo, pri nas je tudi fuuuuul mraz!😦 Oblekce so rezervirane za pogumna dekleta, ki so jim hlačne nogavice ljube! Grrrrrr…

        • alcessa

          Sem tvegala, pa je bilo čisto v redu – zaradi res tople jakne. Sem pa imela cel cirkus doma, ko se je zvečer pred odhodom kar naenkrat izkazalo, da tale pridna losulja, ki ima vse na zalogi, kar bi lahko rabila, nima primernih hlačnih nogavic. Ali so bile premajhne (grrr, kdo mi je kupil hlačne nogavice velikosti L?!?), ali pa so bile kaputt (grrr, kdo mi je v omaro pospravil strgane nogavice?!?), na koncu sem imela veliko več sreče kot pameti, da sem našla ene res fajne (tako je to, če oblekic ne obvladaš).😆

          • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

            Sam da je bila oblekica.🙂
            Jaz se s prodajalkami zmeraj pregovarjam glede velikosti nogavic. One bi meni neko dvojkico. Pa še trojke ne dobim dobr gor, mi med nogami zmanjka kakih 5 cm in ni hujšega, kot da ti nogavice cel dan lezejo proti kolenom.😉

          • Kitty

            Jaz tudi ne vem, če bi kakšne pri sebi našla😛 Črne, mogoče.

            • alcessa

              Ja jaaaa, črne. Seveda črne. Kup črnih s spuščenimi zankami. Kup črnih opačnih za 12-letne punce pod 160 cm. In ene same nepoškodovane črne, ki so dejansko pasale meni in obleki in čevljem. Več sreče ko pameti, res.

  • Kitty

    Glavno, da sta se imela fajn!

    • alcessa

      Ja, pa sva se res. In mimogrede sem se FUL naučila: petke pri salonarjih po zakonih vesolja vedno zdrsnejo v režo med tlakovci. Čevlji, ki te doma niso žulili, te bodo, ko jih boš obula in dejansko nosila zunaj. Če lepo prosiš za odsotnost česna, to še ne pomeni, da v tvoji hrani ne bo česna. Če bo v hrani dovolj krompirja, ti od česna vseeno ne bo slabo. Francozi točijo dobro belo vino in delajo dober krem brüle. Po 7 letih je bil skrajni čas, svoje malo mesto doživeti na sredino noč. In, in, in … Človek bi mislil, da sem bila v learn campu😆

  • jana zf

    Čestitke! Za vit(k?)lerje, nogavice, salonarje in vse to …🙂
    Človek je kar presenečen, kako kul je it (včasih) iz svoje običajne konfortne cone … (če je zraven veliko krompirja, seveda!)😀

    • alcessa

      Jana, hvala. In ja, zelo dobro si povzela🙂 Ravno včeraj sem možu razlagala, da seveda nujno rabim vsakdanje rituale, absolutno, da pa potrebujem tudi majhne, nenavadne spremembe, drugače vse skupaj ni preveč fajn – nisem od njega zahtevala, da mi priskrbi spremembe, samo čvekala sem o tem, da je včasih dovolj že obleči obleko in iti jest v sredo zvečer … lani sva šla za obletnico veslat, pa je tudi bilo zelo lepo.

  • matilda

    uhhh, Haidi K. frizura,ki ne umre tudi če gre čez vse ciklone in anticiklone!
    kaj bi dala, da imam ponovno glavo polno takih velikih viklerjev, takrat sem tako fino stresala z glavo in štikle so dobile čisto drug dimenzijo. zdaj pa trije potegi čez lobanjo in štikle na knjižni omari:(

    • alcessa

      Oh, saj drugače sem tudi jaz tripoteznolobanjska🙂 pa tudi lasje mi segajo samo čez ušesa, nič več (zadaj pa še to ne). Štikle so težko delo in v knjižni omari bolje shranjene, se strinjam🙂

  • Techka

    Štiklov nimam veliko, ampak hlačnih nogavic pa kar nekaj. Zakrijejo pomanjkljivosti nog.🙂 Pa če pozimi človek še škornje obuje, je prav fajn. Poleti se pa na potolčene noge požvižgam, ker je pač vroče.🙂

    In zdej tuhtam – oblekice nimam nobene, kiklc pa kar veliko…😉 Bo treba še kakšno oblekco kupit.

