Just another night.

Hmmmm, if one could choose what to dream about … I’d have chosen summer right now, it’s gotten so … coldish … Memories of a warm day spent hiking … then sitting on the balcony- WHAT?!? What time is it?!?!

Midnight. So why is my coffee maker-?!?!? Damn. This must be because of that moment of power failure that reset the timer to 0:00 … I set the clock but not … damn.

It is midnight, I am home alone and the flat is filled with the sweet aroma of fresh coffee … Eugh.

I get up, remember I’m half-naked and pour away the coffee in the dark. I’m going to make the next pot in the morning, just in case.

Now, to sleep, perchance to dream, ei, there’s the rub …


14 responses to “Just another night.

  • Yemi

    for in that sleep (…) what dreams may come….

  • Techka

    Very busy night, a?!🙂

    • alcessa

      Yeah😳 But not this one – it happened a few days ago. It’s just that I am so busy during the day I only now found enough time to write about it … Well, it is raining cats and dogs and lions here, so.

  • Techka

    Well, it was raining in the morning, now sun is shining.🙂

  • Yemi

    ane ane? presenečam za eno tako šlogarco z viklerji:D😀

    • alcessa

      ma tvoj avatar samo dokazuje to, kar vsi vemo: da si nadnaravno kul. In ja, to je (poleg dejstva) tudi malce kompliment …

      Daj mi povej … si brala Pratchetta, tam kjer se čarovnice srečajo z vudujem?

  • Yemi

    But of course! Witches abroad menda. Granny Weatherwax je moj IDOL sploh največji EVERRR (bi rekla kaka moja skoraj mladoletna sorodnica).

    • alcessa

      Ja, moj tudi😀 No, razen v trenutkih samoironije, ki je najina priljubljena čarovnica ne obvlada dovolj. Knjigo sem brala v nemščini (ni greh, ker je izvrsten prevod) in Nanny Ogg je v njej opisana kot ženska z obrazom vesele rozine. In to sem jaz, kadar se mi kar samo smeji, ker imam tako širok obraz in veliko materiala za rozinasto gubanje ala madam Merkelj… a vidiš:😆
      Pa kadar kam potujeva, se vedno strinjava, da bo najbolje, da kar jaz govorim auslaendisch, ker kao bolj obvladam (kar je dokazano res: “Have you got a tisch for two?” je moj zadnji prispevek v te loge)
      No, pa samorog se mi ne bi približal, da mu okrog vratu nadenem svoj črn kodrček👿

      Aja, pa sprašujem zato, ker je kuhanje gumba in vsa ta štorija meni bila tako zelo zanimiva …

  • Yemi

    Kul sem pa res. Menda me letos poleti ene dva dni ni zeblo, ves ostali čas sem pa vestno vlačila jopčko (Ali ‘kardigan’, kot so lepo zapisali na eni od slovenskih spletnih trgovin)s sabo. Moj Gospod-In-Gospodar je moral vir toplote zamenjat, ker smo nafte vse preveč pokurl.

    • alcessa

      Ne kardigan, kašmir rabiš🙂 Reci Gospodarju in gebiterju.

      Meni je tudi kul, pa utrujena sem, pa tečna bi bila, pa se mi noben ne nastavlja kot žrtev … Aja, pa skrivnost ti bom zaupala: Frišno bo treba nahecati za Čarovnice. Gospa je kar born to read Discworld, a ni? Razen Rincewinda, vsaj meni gre na živce…

  • Yemi

    Ja ta Rincewind men tud najeda pomalem. Ampak ostali so pa res dobri.
    Slovenski prevodi so bolj ko ne polomija. Že Equal Rites je težko prevest (še posebno, če se poskušaš držat dobesednega prevoda ko pijanc plota, like Babica Vremevosek) pa je to že v naslovu.
    Če je Frišna material za Discworld pa ne vem, you need a VERRRY crooked mind🙂 4 it.
    Ta hip sem zapazla en LEP kašmirček na netu. Loro Piano. UBORNIH 1060 eur.(pa smo spet jurja pršparal)

    • alcessa

      Ma kje ti gledaš, da najdeš take cene🙂 (da nisi strelka, da te kar dohvatijo)?
      Ravno to sezono kar mrgoli poceni kašmirčkov, bohsivedi, kere živali so slekli zanje … Kašmirske zajce iz brazilskih slumov, predvidevam.
      No, jaz svoje kupim pri najboljšem eko sosedu, čeprav tudi ne pretiravam. Prišparam pa itak ne …

  • alcessa

    Babica Vremevosek!😆 (sie heißt natürlich Wetterwachs🙂 und Magrat Knoblauch)

