Hm.

Is there such thing as … getting old subconsciously?!?

Either that or I put Guarana on my scrambled eggs today because the container we’re keeping it in is the same as for my nutritional yeast.

 


16 responses to “Hm.

  • Tina.

    I put ground cumin instead of cinnamon on my oat meal not so long ago. But in my defense, the containers are exactly the same (same brand of spices), they are very close in color, and they both start with a “c.”🙂

  • zverinkova

    Neeeeee, ne obstaja🙂 Zakaj vprašaš?😉

  • matilda

    staranje je itak podazvestno, ker le kako bi jaz lahko izgledala točno tako kot v 8 razredu…hmmm, vmes sem sicer izgledala kot Karla Sakrozijeva, ko je pošiljala fakse Đegerju, ampak morda sem to le sanjala in danes sem spet okroglolična in zamorjena in hormoni pucaju kot izstrelki na Bagdad.

    v soboto sem:
    namesto paradajzovega koncentrata v zrezke fliknila paprični koncentrat iz Mađarske, kar pomeni, da je bilo potrebno narediti novo omako iz refoška
    pekla njoke a la romana samo z lučko v pečici
    o štrudlu ne bom sploh nič rekla

  • Ruth*

    Cipelice so prelepe in to v barvi, v kateri hočem svoje bodoče škornje. Imajo pa peto, zato nisem prepričana, ali jih bom nosila. Če nimaš nobene druge znanke z ogromno nogo, jih velikodušno sprejmem (uf, kako pokroviteljsko) in če v desetih dneh ne zapustijo hišnega praga, ti jih vrnem (hahaha, ko pa se jih želiš znebiti). Kaj praviš na moj predlog?

    • alcessa

      Res ne poznam sicer nobenga in tole soboto bi jih oddala v kontejner, da si poiščejo novo srečnico … potem pa sem prebrala tvoj zapis … Moj predlog bi bil: ko se končno odločiš, da jih nočeš, jih daš v kontejner z oblačili za ponovno uporabo, če imaš kje kakega na dosegu? Ker to je namreč usoda, ki bi jih čakala, če mi jih pošlješ nazaj…

      Kar se petk tiče: razumem in prebrala sem tvoje mnenje, tudi jaz jih velikokrat ne nosim, razen, kadar si želim vizualno podaljšati noge in se počutiti ženstveno … za kakšno uro ali dve. Potem pa spet v omaro z njimi, do naslednjič …

  • Ruth*

    Super, se strinjam s tvojim predlogom. Še moj mail, da mi pošlješ svojega, da ti pošljem naslov (poštnino krijem – če se s tem strinjaš in ti je ok, da krijem samo poštnino).

  • Ruth*

    Ja, moj mail. Ja. Pozabljivost.

  • matilda

    Njoke sem nahrulila, da kaj se grejo in jih na hitro popekla, ker so že vsi nekaj okoli mize mencali, bili so malce zdrizasti ampak do večera so se lepo strdili in pamezanova nota je prevladala (jah, nekaj jih je ostalo do večera…in kaj pol?), šturdl pa je bil tak kot en novodobni bogataš, nema šta nema a on bez okusa u nulo:(, ziher je kriv cimet, ki je itak sam za v mleto meso. In jabke so precenjen sadež. Tako.

